CAUTA PE BLOG

0742057181
sau
0723508026
Comanda telefonic:
 
 

CAUTA PRODUSE WELLNESS.

INSCRIE-TE LA NEWSLETTER

si fii primul care afla noutatile
 

In categoria: Stil de viata

Cum sa te mentii sanatos in 2012

 

Cum sa te mentii sanatos in 2012

Multe persoane incep o dieta sau programe de exercitii fizice in primele luni ale anului, mai mult decat in alt moment al anului. Si este destul de usor sa iti dai seama de ce. Luna ianuarie aduce in prim-plan un nou inceput dar multe dintre aceste persoane abordeaza problema prea agresiv – cu diete exagerate sau programe de exercitii fizice pe care nu le pot respecta – urmand ca apoi sa renunte.

Probabil este mai bine sa vezi lunile de inceput ale anului ca un moment de refectie – sa ai o viziune realista asupra dietei actuale si asupra programului de exercitii fizice ca apoi sa te angajezi in a face modificari realiste pe care sa le mentii. Stabilirea unor obiective rezonabile va duce la schimbari permanente in stilul tau de viata, lucru care duce la o mai buna gestionare a greutatii pe termen lung. Gandeste-te la modificarile pe care doresti sa le faci si indeplineste-le pe cele mai usoare pentru inceput!

  1. Daca nu esti o persoana care mananca la micul dejun, fa-ti o promisiune ca vei incepe ziua cu o masa sanatoasa si bogata in proteine care iti va tine foamea departe pana la pranz. Incearca sa mananci branza de vaca sau iaurt cu fructe , bogat in proteine – sunt la indemana daca nu ai obiceiul de a pregati micul dejun.
  2. Daca ai tendinta de a manca pe fuga in fiecare zi, incepe sa impachetezi pranzul cateva zile pe saptamana pentru a-l manca in liniste la servici sau gateste ceva sanatos acasa, o data sau de doua ori pe saptamana. Studiile au aratat ca numarul de calorii de pe ambalajele produselor alimentare conteaza. Restaurantele nu sunt intotdeauna de incredere din acest punct de vedere si astfel, gatind acasa vei avea mai mult control asupra aportului de calorii , asupra portiilor pe care le mananci si in acelasi timp vei economisi bani.
  3. Sa gasesti timp sa faci exercitii fizice este mereu o provocare dar este de o importanta vitala cand vine vorba de controlul greutatii. Gandeste-te la ce functioneaza mai bine – iti place sa faci exercitii singur acasa, sau preferi sa faci exercitii in compania unui grup de persoane? Ti-ar placea sa faci exercitii fizice dimineata sau seara?
  4. Seteaza-ti un obiectiv pe care stii ca il poti duce la bun sfarsit – nu doar „am de gand sa fac mai multe exercitii fizice” ci „am de gand sa fac plimbari de cate 30 de minute de trei ori pe saptamana”. Sau, determina cat vrei sa mergi pe jos zilnic si tine evidenta cu un pedometru. Este foarte motivant sa citesti materiale despre cat de aproape esti sa iti indeplinesti obiectivul.
  5. Stabileste-ti obiceiuri alimentare si urmeaza cateva reguli simple pentru a avea o dieta mai sanatoasa – consuma alimente bogate in proteine care combat senzatia de foame la fiecare masa, include legumele si fructele in dieta zilnica si pastreaza-ti corpul bine hidratat cu apa sau ceai si limiteaza-ti aportul de grasimi si dulciuri.
 

Etichete: , , ,

Articole asemanatoare :

Cum sa imbatranim sanatos
6 sfaturi utile in restaurant
Sfaturi de alimentatie si sanatate in calatorie

Adauga un comentariu pentru Cum sa te mentii sanatos in 2012 

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Te afli aici: 

Wellness.ro

 

Blog

 

Stil de viata

 Cum sa te mentii sanatos in 2012
 
Activitatea acestui magazin se desfasoara conform urmatorului Regulament.
Copyright © 1996-2012 Wellness.ro - Magazin online de produse Herbalife .