CAUTA PE BLOG

0742057181
sau
0723508026
Comanda telefonic:
 
 

CAUTA PRODUSE WELLNESS.

INSCRIE-TE LA NEWSLETTER

si fii primul care afla noutatile
 

In categoria: Forma buna

Scazi in greutate, tonifica-te si imbunatateste-ti rezistenta cu bicicleta

 

ciclismMersul pe bicicleta este o modalitate foarte buna de a arde cateva calorii, tonifica muschii, creste rezistenta si de a te distra!

Ciclismul a fost o forma populara de exercitii pentru multi ani. Este o forma de exercitiu, care pot fi adaptata la obiectivele de fitness si interesele personale. Acum, am observat o tendinta in a merge la sali de sport care ofera cursuri de spin, cu muzica si lumini stralucitoare astfel incat nici nu vei observa ca faci un antrenament cardio de mare impact! Pe de alta parte, bicicleta poate fi un exercitiu cu impact redus, daca vrei doar sa mergi la o plimbare. Sunt numeroase posibilitati prin care poti avea un antrenament usor sau intens cu bicicleta pentru a obtine ceea ce iti doresti.

Cum vei merge cu bicicleta tu alegi. Ai posibilitatea sa faci o plimbare stationara intr-o sala de gimnastica sau la domiciliu, pentru a-ti tonifia musculatura si arde calorii. Poti alege sa faci fitness zilnic cu bicicleta, alegand ca mod de transport bicicleta pentru a merge sau veni de la locul de munca. Sau poti sa faci acest lucru ca o activitate de recreere in weekend, de care te poti bucura cu intreaga familie.

Ciclismul este o optiune ideala daca doresti sa arzi calorii in plus, sa-ti tonifici musculatura sau sa-ti imbunatatesti nivelul general de fitness cardio. Este o alegere excelenta de exercitiu pentru sportivii de elita sau incepatori. Oricare ar fi obiectivul tau, alegere personala sau de fitness, cred ca ai putea avea multe beneficii pentru sanatate daca incluzi mersul pe bicicleta ca o parte din stilul tau de viata sanatos si activ.

Iata cateva sfaturi despre cum sa-ti adaptezi plimbarile pentru a-ti atinge obiectivele:

Arderea caloriilor

Exista mai multi factori care influenteaza modul in care corpul tau arde calorii atunci cand faci exercitii. Pentru a-l pastra simplu, trebuie sa iei in considerare doi factori importanti care influenteaza acest lucru:

1. Durata exercitiului

2. Nivelul de intensitate

Este nevoie de practica pentru a gasi un echilibru perfect intre acesti doi factori. Vrei sa ai o intensitate care ti se potriveste, dar care sa te si forteze putin. De asemenea, trebuie sa-ti fixezi timpul in care sa realizezi acest angajament. Daca doresi sa obtii cele mai bune rezultate de la antrenamentul de ciclism, trebuie sa fii atenta la corpul tau si sa devii propriul tau antrenor. Mereu trebuie sa faci eforturi pentru a-ti crea experienta cea mai placuta.

Lent si constant

Mersul pe bicicleta este o activitate cu impact redus, ceea ce face o alegere perfecta pentru zilele in care doresti sa-ti relaxezi articulatiile; dar nu lasa bicicleta_stationaratermenul de „impact redus” sa te duca la gandul ca mersul pe bicicleta este o alegere usoara. Daca esti incepator, iti recomandam sa incepi cu o plimbare la un nivel de intensitate moderata. Incerca un nivel de intensitate de aproximativ 6-7, cu o durata de aproximativ 45-60 de minute.

Trebuie sa incepi lent daca esti incepator sau te-ai reapucat dupa o lunga perioada de pauza. Pentru inceput, cred ca relaxarea corpul si un nivel moderat de intensitate este o idee buna. Incepand cu un antrenament intens din prima zi, te poate opri si se poate sa nu mai practici acest sport!

Mersul rapid

Daca doresti sa consmumi calorii in plus cand deja te-ai acomodat cu bicicleta, poti lua in considerare cresterea nivelul de intensitate prin ajustarea vitezei. Cu cat mergi mai repede, cu atat mai mult organismul tau va lucra si vei consuma mai multa energie.

Combinatie intre nivelurile de intensitate

Acest tip de exercitiu este potrivit pentru arderea caloriilor si imbunatatirea nivelului de fitness cardio. Alternand intre perioadele cu intensitate mare si perioade cu intensitate scazuta, poate fi o provocare perfecta, mai ales atunci cand ai putin timp. Perioade de repaus scurte fac antrenamentul mai intens.

Rezistenta

Daca doresti sa-ti tonifici muschii si o provocare, poti merge pe dealuri cu bicicleta. Daca te aflii in aer liber pe bicicleta, uita-te dupa dealuri cu o inclinatie buna. Pentru a urca dealuri abrupte trebuie sa depui mai mult efort si vei solicita mai mult muschii. Daca esti pe o bicicleta stationara, incearca toate nivelurile pana cand vei gasi un nivel care este dificil, dar inca iti permite sa pedalezi intr-un ritm bun. Doar ai grija, daca depui prea mult efort, risti sa pui presiune prea mare pe genunchi, iar pedalatul intr-o forma slaba nu este niciodata o idee buna. Daca esti pe o bicicleta stationara trebuie sa-ti imaginezi ca esti pe drum; intreba-te „as putea pedala pe acest deal fara sa cad?” Daca raspunsul este nu, reduce rezistenta un pic. Mersul pe bicicletele de interior ar trebui sa fie cat mai aproape de ciclism, atat de mult cat poti sa-l faci.

Durata

Daca doresti sa-ti imbunatatesti rezistenta, va trebui sa faci un antrenament indelungat. Durata de plimbare este relativa, in functie de nivelul actual de fitness. Eu consider ca mersul de rezistenta pe bicicleta trebuie sa dureze 90 de minute sau mai mult, dar daca esti incepator, poate 60 de minute este suficient pentru rezistenta. Construieste-ti ruta, distanta si durata de timp, scopul fiind sa te fortezi un pic mai mult de fiecare data. Pentru a evita plictiseala, utilizeaza mersul_pe_bicicletatoate sau o parte din sugestiile mele in timpul plimbarii. Schimba terenul, rezistenta, viteza si bucura-te ca petreci putin timp suplimentar pentru antrenamentul tau.

Exista multe campanii de ciclism promovate in intreaga lume. Pe masura ce am calatorit, am vazut tot mai multe locuri de inchiriat biciclete peste tot! Se pare ca devine din ce in ce mai popular. Vremea calda de acum este perfecta pentru o incercare!

Sper sa te bucuri de sfaturile mele, de cateva modalitati simple de a te concentra pe imbunatatirea nivelului tau de fitness. Spune-mi despre cum ai incorpora ciclismul in exercitiile tale in sectiunea de comentarii!

 

Adauga un comentariu pentru Scazi in greutate, tonifica-te si imbunatateste-ti rezistenta cu bicicleta 

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Te afli aici: 

Wellness.ro

 

Blog

 

Forma buna

 Scazi in greutate, tonifica-te si imbunatateste-ti rezistenta cu bicicleta
 
Activitatea acestui magazin se desfasoara conform urmatorului Regulament.
Copyright © 1996-2012 Wellness.ro - Magazin online de produse Herbalife .