CAUTA PE BLOG

0742057181
sau
0723508026
Comanda telefonic:
 
 

CAUTA PRODUSE WELLNESS.

INSCRIE-TE LA NEWSLETTER

si fii primul care afla noutatile
 

In categoria: Alimentatie Sanatoasa

Beneficiile proteinelor din mazare

 

mazare1Mazarea a fost inlaturata din alimentatie de generatii. In cele din urma, aceasta mica leguminoasa este folosita mai des. Mazarea este mancata, in mod traditional, alaturi de carne, branza, ou si zer. Mazarea contine multe proteine si este utilizata din ce in ce mai mult in suplimentele concepute pentru a creste rezistenta, energia, intari musculatura si a ajuta oamenii sa slabeasca.

Proteinele sunt nutrienti importanti, dar cele mai multe dintre surse nu sunt intotdeauna cele mai bune. Carnea si ouale au grasimi saturate, calorii in plus, colesterol si sunt destul de grele pentru rinichi. Zerul este, de asemenea, dur pentru rinichi si cauzeaza balonare, gaze, precum si alte probleme digestive. Acum, praful de proteine din mazare poate fi solutia.

Pudra de proteine din mazare galbena ofera o sursa alternativa delicioasa de proteine pentru oricine, dar mai ales pentru vegetarieni, vegani sau pentru persoanele ce tin diete restrictionate fara gluten, soia si lactate. La fel ca proteina din orez brun, proteina de mazare ofera o serie de beneficii pentru sanatate si fitness. Este indicat sa-ti consulti medicul sau un dietetician inainte de a adauga orice supliment de proteine pentru dieta ta.

Procentul de proteine

Aproximativ 90% din pudra de mazare uscata sunt proteine, fiind de calitate si bogate in aminoacizi esentiali.

Sursa de aminoacizi

Mazarea galbena furnizeaza o gama unica de aminoacizi esentiali si neesentiali, intarind tesuturile si muschii din corp. Fiind extrem de bogata in lizina si arginina, proteinele din mazare sunt benefice, in special, pentru persoane cu un stil de viata activ.

Proteine din mazare au un continut ridicat de lizina!

Lizina nu poate fi sintetizata de organism si, prin urmare, trebuie sa fie consumata prin alimente. Lizina este molecula responsabila pentru convertirea acizilor grasi in energie si ajuta la scaderea colesterolului. Lizina, de asemenea, absoarbe calciul si joaca un rol important in formarea colagenului, intarind tesutul conjunctiv, cum ar fi oase, cartilagii, piele, tendoane. Aceasta sustine cresterea si dezvoltarea normala a copiilor si are un rol important in mentinerea unui sistem imunitar sanatos. Aportul insuficient de lizina se intalneste destul de rar, dar poate fi un risc pentru vegetarieni stricti, vegani sau sportivii de elita. Daca este insuficienta lizina in corp, pot aparea simptome, cum ar fi: oboseala, greata, ameteli, pierderea poftei de mancare, agitatie, ochi rosii, crestere lenta si anemie. Doua studii indica faptul ca necesarul de lizina estimat pentru o greutate de 70 kg, este intre 800-3000mg/zi.

pudra-de-mazareEfectul „termic” al proteinelor

Proteinele au un efect „termic”, adica ele creeaza caldura in organism prin procesul de digestie. Deoarece proteinele au nevoie de multa energie pentru a fi digerate, arzi mai multe calorii dupa ce mananci o masa bogata in proteine. In cartea „Abs Diet” scrisa de David Zinczenko, este observat faptul ca pana la 30 la suta din caloriile provenite de la proteine sunt arse prin digestie. Astfel, pentru a slabi poti sa folosesti proteina galbena de la mazare.

Lantul ramificat de aminoacizi se refera la aminoacizii: leucina, izoleucina si valina

Acesti aminoacizi alcatuiesc 40% din necesarul zilnic de aminoacizi esentiali si sunt necesare cantitati mai mari fata de ceilalti aminoacizi esentiali. Au denumirea datorita structurii lor chimice si sunt primii absorbiti si catabolizati (transformati in energie) in tesuturile musculare. Astfel, sunt foarte importanti pentru sportivi sau pentru persoanele ce fac exercitii fizice. In ciuda originii vegetale, proteina de mazare este bogata in acesti aminoacizi.

30% continut de fier

Fierul joaca un rol esential in fiziologia umana si este necesar pentru transportul oxigenului prin corp, precum si pentru reglarea cresterii celulare. Proteinele din mazare asigura 30 % din fierul necesar pentru o zi pentru organismul uman, intr-o singura portie. Combinand acest produs cu acidul citric (suc de lamaie/lime/portocala) sau cu acidul lactic (iaurturi), va optimiza absorbtia fierului. In dietele nerestrictionate, absorbtia de fier poate fi, de asemenea, imbunatatita prin consumul de proteine de origine animala. Absorbtia de fier poate fi inhibata de consumul de cafea, ceai sau alimente bogate in calciu.

Digerabile 95-98%

Proteinele din aceasta leguminoasa sunt 95-98% digerabile, permitand absorbtia maxima. Acest lucru inseamna ca organismul are acces rapid la acestea si poate sa le foloseasca imediat unde sunt necesare cel mai mult.

Calitatea

Mazare contine, de asemenea, aminoacizi care nu sunt in multe dintre celelalte legume, cum ar fi lizina. Fiecare aminoacid esential nu poate fi creat de catre organism si trebuie sa vina de la alimentele pe care le mancam.

Fara alergeni

Spre deosebire de soia, zer, lapte, si branza, mazarea nu este un alergen si reactiile alergice la aceasta leguminoasa sunt extrem de rare. Pudra de proteine de mazare, de asemenea, nu contine gluten ca multe cereale si nici lactoza.

Unele persoane pur si simplu nu pot tolera oul, laptele si proteinele din soia din cauza alergiilor. De exemplu, zaharul din lapte numit lactoza poate provoca reactii alergice severe, care au efecte secundare gastrointestinale cum ar fi greata, balonare, diaree sau varsaturi. Pulberea de proteine din mazare galbena este potrivita pentru aproape orice persoana. De asemenea, nu contine gluten, nici proteina din grau pe care unii producatori o adauga la pulberi sau produse.

Energie

Proteinele sunt esentiale in construirea oaselor puternice, muschilor si tesutului sanatos. De asemenea, intra in compozita multor de enzime pe care organismul le foloseste pentru a produce energie, transporta nutrienti, oxigen si pentru a indeplini mii de alte sarcini. Proteinele nu sunt stocate in organism la fel ca alti nutrienti, astfel incat proteine bune si sanatoase trebuie consumate in fiecare zi. Nu ai nevoie de cantitati mari, ci de aminoacizii necesari. Proteinele din mazare furnizeaza doza zilnica necesara.

Refacerea musculaturii

Materia organica din care este facut muschiul este, shake-din-mazare-formula-1-fara-alergeniin mare parte, proteina. Bogatia de aminoacizi din mazare este perfecta pentru repararea si refacerea musculaturii. Dupa exercitii, tesutul muscular este “rupt” de antrenament si are nevoie de o sursa potrivita de aminoacizi pentru a repara straturile de fibre musculare de deasupra. Natura proteinelor foarte digerabile si absorbabile din mazare se refera la faptul ca poti sa le consumi inainte sau imediat dupa un antrenament si sa consumi aminoacizi care iti vor furniza energie rapid. Tom Venuto recomanda in “The Holy Grail Body Transformation Program” consumarea de 30-50 g de proteina pentru recuperare dupa exercitii fizice.

Pierderea in greutate

Mazare ajuta la reglarea poftei de mancare si este de ajutor in pierderea in greutate. Proteinele din mazare au putine calorii, fara grasimi nesanatoase ca acelea din carne si proteinele animale.

Rinichii si inima

Proteine din mazare, in special cele din mazarea galbena, ajuta la scaderea colesterolului si a tensiunii arteriale, fiind in acelasi timp blande asupra rinichilor. De asemenea, pot preveni problemele renale.

Mai putin de procesat

Deoarece mazarea este atat de bogata in proteine, aceasta proteina nu are nevoie de produse chimice si de multa procesare pentru a extrage carbohidratii.

Aroma si textura

Pudra de proteine de la mazare are o textura mai putin albicioasa, mai usoara decat a multor alte pulberi de proteine si un gust natural de nuca dulce. Acesta este adesea combinata cu proteine de orez, o alta mancare fara alergeni, pentru a fi mai echilibrata in aminoacizi si a combina texturile lor. Multe persoane considera ca aceasta combinatie este una dintre cele mai gustoase pulberi de proteine.

Vegetarieni si vegani

Pulberea galbena de proteine din mazare ofera o sursa suplimentara de proteine pentru vegetarieni si/sau vegani, care nu consuma proteine de la animale. Datorita progresului in metodele de extractie de proteine, proteinele din mazarea galbena pot fi extrase din leguminoasa. Deoarece proteina este un macronutrient esential ce lipseste pentru vegetarieni, pulberea de proteine de mazare poate ajuta la consumarea acestuia.

Zaharul din sange

Proteinele dietetice sunt importante pentru pierderea in greutate. Zaharul din sange, in combinatie cu carbohidrati din alimente vor stimula pancreasul sa secrete insulina pentru a facilita depozitarea de substante nutritive. Cantitati mari de insulina, careformula-1-herbalife-fara-alergeni-2 vor rezulta din mese cu multi carbohidrati (de exemplu, orez alb, paine alba sau dulciuri) pot declansa stocarea de grasime si pot duce la rezistenta la insulina, conform „The Fat Burning Bible”, scrisa de Mackie Shilstone. Acest lucru poate duce ulterior la scaderi drastice de zahar din sange, care duc la oboseala. Consumarea sau combinarea de proteine cu o alta mancare ajuta la reglarea glicemiei si insulinei pentru a preveni potential stocarea de grasimi in organism. Proteina are un efect important in pierderea greutatii.

Schimba mesele nesanatoase cu un Shake Inlocuitor de Masa Formula 1 Herbalife  fara alergeni.

 

Etichete:

Adauga un comentariu pentru Beneficiile proteinelor din mazare 

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Te afli aici: 

Wellness.ro

 

Blog

 

Alimentatie Sanatoasa

 Beneficiile proteinelor din mazare
 
Activitatea acestui magazin se desfasoara conform urmatorului Regulament.
Copyright © 1996-2012 Wellness.ro - Magazin online de produse Herbalife .