CAUTA PE BLOG

0742057181
sau
0723508026
Comanda telefonic:
 
 

CAUTA PRODUSE WELLNESS.

INSCRIE-TE LA NEWSLETTER

si fii primul care afla noutatile
 

In categoria: Slabire

12 Strategii pentru a nu mai manca noaptea

 

mancat-noaptea-wellnessMananci tarziu? Dieta esuata … kilogramele se pun la loc! Acest obicei a devenit un cosmar care ne da batai de cap zilnic…

De ce nu ar trebui sa mananci seara? In principiu pentru ca o sa mergi direct in pat si tot ce vei manca va fi stocat sub forma de grasime. Ceea ce mananci pe timp de noapte se va transforma instantaneu in grasime depozitata pe coapse, fese si abdomen. Cu siguranta nu este ceea ce iti doresti!

Corpul tau nu are nevoie de energie pe timp de noapte asa ca cel mai bine este sa o pastrezi pentru mai tarziu!

In timpul zilei reusesti sa controlezi ceea ce mananci, insa cu venirea serii, te transformi intr-o masinarie de rontait. Cauti gustarea potrivita pentru a-ti satisface dorinta neincetata de a manca. Daca nu vei invata sa stapanesti acest obicei de a manca seara, ziua in care ai tinut dieta va fi distrusa.

De ce ai pofta de mancare noaptea?

Aceasta nu este o intrebare usoara, exista mai multe motive:

– Te-ai plictisit

– Esti singur

– Esti stresat

– Incerci sa satisfaci pofta de dulce

– Ai obiceiul de a manca in timp ce esti la televizor

– Studiezi sau citesti.

Cum poti scapa de obiceiul de a manca noaptea?

Potrivit unor experti nutritionisti este nevoie de 8-9 zile pentru a indeparta acest obicei. Odata indepartat, senzatia de foame in timpul noptii se va diminua cu 75% in timp.

Aici este o lista de strategii care te vor ajuta sa renunti la gustarile din timpul noptii:

1. Aceasta este cea mai usoara. Asteapta 15 minute. Daca ai pofta de inghetata „ben and jerry” doar asteapta 15 minute. Este nevoie de aproximativ 15 minute pentru a inlatura tentatia si de a avea puterea sa mergi mai departe. Daca ai pofta in continuare treci la pasul 2.

2. Bea o ceasca sau doua de apa. Confundam de multe ori setea cu foamea.

3. Mananca o bomboana mentolata. Este saraca in calorii iar menta calmeaza crampele de foame.

4. Spala-te pe dinti. Aceasta este o strategie foarte buna pentru ca ultimul lucru pe care vrei sa il faci este sa mananci dupa ce ti-ai periat dintii si apoi sa te mai speli odata.

5. Bea ceai din plante. Bea ceai de musetel sau ceai de menta inainte de a merge la culcare. Acestea ajuta corpul sa se relaxeze.

6. Fa ceva care iti va tine mainile ocupate. Picteaza-ti unghiile, joaca-te un joc video, ticoteaza sau alege orice activitate care te va impideca din a manca ceva.

7. Aprinde lumanari parfumate. Cercetarile arata ca inhalarea unui miros placut poate reduce pofta ridicata de a consuma alimente noaptea.

8. Bucura-te de o baie linistitoare.

9. Indeparteaza gustarile nesanatoase din casa. In cele din urma vei obosi sa le cauti.

10. Mananca gustari sanatoase inainte de culcare. Cateva alimente potrivite sunt: brocoli crud, telina cruda, conopida, morcovi, ardei rosu si humus. Asigura-te ca adaugi proteine si putina grasime. ( O mana mica de migdale crude sau nuci este o combinatie perfecta de grasime si proteine ) Iti poti prepara un shake bogat in proteine si fibre.

11. Ia un mic dejun consistent si mananca in timpul zilei 6 mese mici la un interval de timp regulat. Consumul de mese mici pe parcursul zilei te ajuta la arderea grasimilor si pastreaza apetitul sub control prin mentinerea unui nivel constant de zahar din sange. Metabolismul tau va primi de asemenea un impuls.

12. Nu in ultimul rand foloseste „Tehnica Eliberarii Emotionale”pentru a opri poftele alimentare. Este o tehnica usor de invatat, poti gasi multe instructiuni referitor la cum sa o aplici. Consta in lovirea usoara cu degetele pe anumite puncte ale corpului in timp ce te concentrezi pe o anumita problema, astfel se realizeaza neutralizarea emotiilor negative asociate unui gand.

Pentru cele mai bune rezultate poti incepe saptamana cu una dintre aceste strategii si treptat va deveni un stil de viata. Vei invata sa te controlezi. In curand vei fi capabil sa spui „noapte buna” gustarilor tarzii!

 

Adauga un comentariu pentru 12 Strategii pentru a nu mai manca noaptea 

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Te afli aici: 

Wellness.ro

 

Blog

 

Slabire

 12 Strategii pentru a nu mai manca noaptea
 
Activitatea acestui magazin se desfasoara conform urmatorului Regulament.
Copyright © 1996-2012 Wellness.ro - Magazin online de produse Herbalife .