CAUTA PE BLOG

0742057181
sau
0723508026
Comanda telefonic:
 
 

CAUTA PRODUSE WELLNESS.

INSCRIE-TE LA NEWSLETTER

si fii primul care afla noutatile
 

In categoria: Alimentatie Sanatoasa

Cum sa planifici mese rapide si sanatoase

 

Cum sa planifici mese rapide si sanatoase

Este mai usor sa respecti o dieta sanatoasa atunci cand urmezi un anumit plan si primesti sfaturi utile.

Cand vine de planificare, exista doua extreme. Exista oamani care nu planifica niciodata – sunt cei care prefera sa astepte sa li se faca pofta de un anumit fel de mancare. Ei nu sunt disciplinati cand vine vorba de a respecta cu strictete o dieta. Pe cealalta parte, sunt persoane pentru care planificarea meselor a devenit rutina.
Spre exemplu, sa ei pot avea  in meniu aceleasi mancaruri saptamana dupa saptamana: luni mancare cu pui, marti spaghetti… ati prins ideea.

Undeva intre aceste extreme, exista o abordare sanatoasa a planificarii meselor care nu este nici stresanta si nici nu iti rapeste mult timp.  Mai jos vei gasi sfaturi care iti vor fi de ajutor.

Pastreaza la indemana retete de mancaruri usoare, rapide si sanatoase. Retete pentru mancaruri cu valoare nutritionala ridicata poti gasi foarte usor in cartile de bucate, in reviste sau pe internet iar cand ai o duzina din care sa alegi, le poti roti timp de cateva saptamani iar cinele tale nu vor intra in rutina.

Pastreaza intotdeauna alimente sanatoase la indemana. Pastreaza fructe, legume si fructe de mare in frigider iar camara pastreaz-o plina cu cereale integrale, conserve de fasole, ton si rosii, bulion, condimente, ierburi si zarzavat. Cu aceste alimente la indemana, poti pregati o supa sanatoasa, curry sau paste in foarte scurt timp.

Cauta alternative care sa iti usureze munca. Legumele congelate le pot inlocui pe cele proaspete iar salata prespalata si legumele deja taiate te pot ajuta sa scurtezi durata de pregatire al unui anumit fel de mancare. Puii copti si carnea deja condimentata din magazine te pot ajuta sa economisesti timp.

Pregateste o data, gateste de mai multe ori. Daca intr-o reteta trebuie sa folosesti jumatate de ceapa sau jumatate de ardei gras, taie si cealalta jumatate de care nu ai nevoie si foloseste-o a doua zi. Atata timp cat rumenesti curcanul pentru a-l folosi la sosul pentru spaghete, de ce sa nu pregatesti mai mult pentru a-l gati a doua zi cu orez?

Daca esti suficient de organizat(a) incat sa iti planifici mesele pentru cateva zile, vei vedea cat de usoara va fi viata ta apoi. De indata ce ti-ai ales retetele, poti face cumparaturi pentru intreaga saptamana.

Cand o sa stii exact ce vrei sa ai in meniu si vei avea ingredientele la indemana, lupta pentru planificarea meselor este practic castigata.

 

Etichete:

Articole asemanatoare :

Cum sa eviti tentatia mancarurilor
Reteta pentru a manca prea mult
Cum sa incetezi sa te mai minti in privinta caloriilor

Adauga un comentariu pentru Cum sa planifici mese rapide si sanatoase 

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Te afli aici: 

Wellness.ro

 

Blog

 

Alimentatie Sanatoasa

 Cum sa planifici mese rapide si sanatoase
 
Activitatea acestui magazin se desfasoara conform urmatorului Regulament.
Copyright © 1996-2012 Wellness.ro - Magazin online de produse Herbalife .