CAUTA PE BLOG

0742057181
sau
0723508026
Comanda telefonic:
 
 

CAUTA PRODUSE WELLNESS.

INSCRIE-TE LA NEWSLETTER

si fii primul care afla noutatile
 

In categoria: Alimentatie Sanatoasa

Ce mananci la micul dejun?

 
Ce mananci la micul dejun?

Ce mananci la micul dejun?

Un mic dejun sanatos da un impuls pentru intreaga zi metabolismului dumneavoastra si trebuie sa fie consistent si echilibrat, ca sa va energizeze pentru ziua care incepe. Totusi, cu stilul nostru de viata foarte ocupat, multi dintre noi nu servim deloc un mic dejun sanatos. Cand facem asta, de cele mai multe ori e prea bogat in carbohidrati simpli, cum ar fi painea alba si cerealele indulcite, sau uneori nu luam micul dejun deloc – ambele variante au consecinte negative asupra sanatatii.

Micul dejun pe baza de carbohidrati simpli
Consumarea carbohidratilor simpli dimineata, cum ar fi cerealele rafinate si indulcite, painea alba si produsele de patiserie, va vor da un impuls de energie si va vor tine de foame, dar efectul lor nu dureaza mult. Nivelul de energie va scadea, dar va vor lipsi si toate celelalte substante nutritive necesare functionarii normale a organismului dumneavoastra, cum ar fi proteinele, fibrele, vitaminele si mineralele. Ca rezultat, veti incepe imediat sa va simtiti obositi, sa nu va mai puteti concentra si sa va fie foame din nou inainte de pranz, simtind nevoia de mai multi carbohidrati.

Fara mic dejun
Cand nu va e foame dimineata sau nu aveti timp sa luati micul dejun, organismul dumneavoastra incearca sa utilizeze rezervele de substante nutritive si de apa pentru a functiona dar acestea au fost deja epuizate in timpul noptii. Daca nu mancati nimic, va simtiti, de cele mai multe ori, obositi si va e foame si incepeti sa consumati produse dulci cum ar fi ciocolata, biscuiti sau cafeaua dulce pentru a avea putina energie. Acest obicei este inceputul unui cerc vicios, care va afecta in timp greutatea si starea de bine.

Ce mananci la micul dejun

Ce recomanda nutritionistii?
„Incepeti-va ziua cu o sursa bogata de carbohidrati complecsi, cum ar fi painea integrala sau muesli fara zahar, pentru a va sustine nivelul de energie. Proteinele va vor ajuta sa va simtiti satul mai mult timp, dar aveti nevoie de mai mult decat un pahar de lapte sau putin iaurt pentru o cantitate adecvata de proteine. Fructele va ofera, de asemenea, vitamine si minerale pentru un inceput de zi in forta.

Pentru un mic dejun care include cantitatile optime de macro- si micronutrienti, incercati shake-uri Formula 1 si tabletele Formula 2 Complex de Multivitamine.”
Luigi Gratton, Dr. S.P. vice-presedinte Educatia Nutritiei, Herbalife

Organismul dumneavoastra are nevoie de un mic dejun echilibrat si complet din punct de vedere nutritiv
Herbalife Nutritie de Baza este un mod ideal de a va incepe ziua:  sanatos si plin de energie!  Shake-urile Formula 1 contin o combinatie echilibrata de proteine, carbohidrati complecsi, vitamine si minerale – Formula 1 este rapid, delicios si iti poti crea propriile retete. Adaugati tabletele Formula 2 Complex de Multivitamine pentru a consuma 100% din doza recomandata zilnica de macro si micro nutrienti.

 

Etichete: ,

Articole asemanatoare :

6 sfaturi care te vor ajuta sa nu mai sari peste micul dejun
Incepeti ziua cu alimente detoxifiante
6 pasi usor de urmat catre o alimentatie sanatoasa!

Adauga un comentariu pentru Ce mananci la micul dejun? 

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Te afli aici: 

Wellness.ro

 

Blog

 

Alimentatie Sanatoasa

 Ce mananci la micul dejun?
 
Activitatea acestui magazin se desfasoara conform urmatorului Regulament.
Copyright © 1996-2012 Wellness.ro - Magazin online de produse Herbalife .