CAUTA PE BLOG

0742057181
sau
0723508026
Comanda telefonic:
 
 

CAUTA PRODUSE WELLNESS.

INSCRIE-TE LA NEWSLETTER

si fii primul care afla noutatile
 

In categoria: Stil de viata

Nutritie pentru o viata mai buna

 

nutritie_pentru_o_viata_mai_bunaOrganismul are nevoie de nutrienti pentru a functiona corespunzator. O nutritie echilibrata presupune un aport adecvat de astfel de nutrienti. Acestia iti asigura combustibilul necesar activitatilor zilnice si te pot ajuta sa adopti un stil de viata activ si sanatos.

– Mananca intotdeauna un mic dejun sanatos. Dupa cateva ore de somn, organismul are nevoie de hrana. Tocmai de aceea micul dejun este o masa foarte importanta; pune in miscare metabolismul si asigura energia necesara pentru a-ti incepe ziua.

– Ia mese mai mici si mai dese pe toata durata zilei pentru a putea combate caderile de energie si pofta de gustari dulci.

– Daca mananci gustari sanatoase constand in fructe, legume si mici portii de proteine,cum ar fi alune nesarate, iaurt sau branza cu continut scazut de grasimi inainte de pranz sau dupa-masa, vei putea evita excesele la masa de pranz sau cina.

– Schimba-ti optiunile alimentare, adoptand treptat o alimentatie sanatoasa si echilibrata. Poti sa-ti propui sa ii oferi organismului o gama larga de nutrienti, cum ar fi proteine, cereale integrale si sapte portii de fructe si legume in fiecare zi.

- Proteinele reprezinta nutrienti esentiali si se gasesc in fiecare parte a corpului nostru. Acestea au diverse roluri, printre care formarea si mentinerea tesuturilor organismului, asigurarea unei surse de energie si controlul multor procese importante aferente metabolismului. Proteinele sunt prezente in surse animale, cum ar fi carnea, pestele, carnea de pasare, ouale si produsele lactate si in surse vegetale, cum ar fi fasolea, lintea si boabele de soia. Sursele vegetale de proteine contin mult mai putina grasime decat cele animale. Propune-ti sa mananci doua sau trei portii de proteine din surse diferite, in fiecare zi.

– Fibrele reprezinta o componenta importanta pentru o alimentatie sanatoasa si echilibrata. Ele ajuta sistemul digestiv sa proceseze alimentele si sa absoarba nutrienti. Fibrele se gasesc numai in alimentele care provin din plante. Printre sursele bogate in fibre se afla fructele, legumele, fasolea, ovazul, orezul si pastele integrale, painea integrala, nucile, semintele si taratele.

– Redu aportul de zahar, grasimi saturate si sare din alimentatie prin verificarea informatiilor nutritionale de pe etichetele alimentelor si prin limitarea cantitatii consumate.

– Asigura-ti un aport regulat de lichide pentru a ramane hidratat.

Cele mai multe persoane isi propun sa adopte un stil de viata activ si sanatos. Adevarul este ca se poate, daca ne angajam sa facem treptat cateva schimbari in stilul nostru de viata pe termen lung.

 

Etichete: ,

Articole asemanatoare :

Stil de viata activ, nutritie echilibrata si combaterea obezitatii
Stil de viata si miscare
Alimente pentru masa musculara rapida

Adauga un comentariu pentru Nutritie pentru o viata mai buna 

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Te afli aici: 

Wellness.ro

 

Blog

 

Stil de viata

 Nutritie pentru o viata mai buna
 
Activitatea acestui magazin se desfasoara conform urmatorului Regulament.
Copyright © 1996-2012 Wellness.ro - Magazin online de produse Herbalife .