CAUTA PE BLOG

0742057181
sau
0723508026
Comanda telefonic:
 
 

CAUTA PRODUSE WELLNESS.

INSCRIE-TE LA NEWSLETTER

si fii primul care afla noutatile
 

In categoria: Recomandari

Cum sa-ti faci o cafea mai sanatoasa

 

cafea-sanatoasaCafeaua este una din cele mai populare bauturi din intreaga lume si majoritatea oamenilor beau cel putin o cana zilnic. Cafeaua a avut o reputatie negativa datorita continutului ridicat de cafeina dar multe studii au scos la iveala surprinzatoarele beneficii ale acesteia asupra sanatatii.

Printre posibilele beneficii ale consumului de cafea se enumera:
1. protejeaza impotriva bolilor cardiovasculare
2. protejeaza impotriva diabetului de tip 2
3. are proprietati anticancerigene
4. reduce riscul de a face calculi biliari
5. protejeaza creierul de boli precum Parkinson si Alzheimer

Efectele cafeinei sunt compensate de antioxidantii si compusii fenolici din cafea. Cele mai multe din aceste beneficii pentru sanatate sunt asociate cu consumul moderat, in jur de 1-2 cani zilnic. Consumul de cafea mai mult decat aceasta doza va face mai mult rau decat bine organismului. In scopul de a obtine beneficii optime pe urma consumului de cafea, ia in considerare urmatoarele moduri de a-ti face cafeaua mai sanatoasa.

Foloseste un filtru

Doi compusi din cafea, kahweol si cafestol, pot creste colesterolul care ar putea creste riscul de boli cardiovasculare. Un filtru de cafea „prinde” acesti compusi si astfel acestia nu ajung in ceasca ta. Nefolosind un filtru, acesti compusi vor ajunge in ceasca ta de cafea. Pentru a obtine toate beneficiile pentru sanatate, asigura-te ca folosesti un filtru si limiteaza consumul de bauturi pe baza de cafea cum ar fi cafeaua latte, pentru care nu se foloseste filtru.

Nu adauga zahar

Nu este surprinzator, cu totii stim ca zaharul in exces nu este sanatos si poate creste rsicul de obezitate si diabet de tip 2. Consumul de cafea pe termen lung a fost asociat cu scaderea riscului de a face diabet de tip 2 dar adaugand zahar se anuleaza aceasta proprietate. Poate fi destul de greu sa faci tranzitia de la consumul de cafea cu zahar la cafea fara zahar dar poti incepe prin reducerea cantitatii de zahar putin cate putin. Poti indulci cafeaua folosind miere de albine care are antioxidanti si multe alte beneficii pentru sanatate.

Renunta la crema pentru cafea

Poate parea ca trebuie sa renunti la toate ingredientele care fac cafeaua un deliciu – mai intai zaharul, acum crema. Cremele de cafea sunt cunoscute pentru continutul de uleiuri hidrogenate care sunt o sursa de grasimi trans. Grasimile trans, din toate tipurile de grasimi, au cel mai negativ impact asupra sanatatii inimii. Nu te lasa pacalit de o eticheta pe care scrie ca produsul in cauza nu contine grasimi trans cand scrie clar ca are in componenta uleiuri hidrogenate.

Unele produse alimentare pot contine pana la 0.5 g de grasimi trans iar pe eticheta sa apara 0. Daca a renunta la frisca pare a fi imposibil, incearca aceeasi abordare ca la indulcitori: redu cantitatea incetul cu incetul. Adauga ingrediente cum ar fi laptele degresat, daca trebuie sa tai din taria unei cafele negre. Cu toate acestea, consumul de cafea neagra, simpla, poate avea cele mai mari beneficii asupra sanatatii.

Macina-ti singur cafeaua

Cafeaua proaspat macinata are o valoare antioxidanta mai mare decat cea deja pregatita. Inainte de a bea cafeaua, miroase zatul de cafea! Daca nu miroase bine, nu bea din acea cafea! Uleiurile din boabele de cafea pot fi rancede iar acest lucru poate creste oxidarea in loc de a te proteja impotriva ei. Pentru efecte antioxidante optime, macina cafeaua chiar inainte de a o utiliza.

Alege cafeaua prajita neagra

La cafeaua prajita neagra, procesul de prajire este mai lung si potrivit unui articol de nutritie moleculara si cercetare alimentara, cafeaua prajita neagra are un impact mai mare asupra reducerii greutatii corporale si asupra cresterii cantitatii de antioxidanti in comparatie cu celelalte tipuri de cafea. O alternativa la cafea poate fi Ceaiul Herbalife pe baza de Plante. Aceasta bautura reduce starea de oboseala, reconforteaza si scade pofta de mancare.

Datorita reducerii stresului si unei mai bune irigari sanguine a creierului, bautura Ceai Herbalife pe Baza de Plante imbunatateste capacitatea de concentrare, de memorie si posibilitatile creatoare. Nu contine calorii, poate fi consumat oricand, cald sau rece, oferind un supliment de energie si completand programul de control al greutatii.

Concluzie

Un consum moderat de cafea are multe beneficii asupra sanatatii, asupra inimii in special, scazand riscul de a dezvolta anumite tipuri de cancer, Parkinson si Alzheimer. In scopul de a maximiza beneficiile asupra sanatatii, bea cafea cu moderatie (~ 1-2 cani pe zi), bea cafea neagra, prajita intens, macinata chiar inainte de folosire si pentru care s-a folosit un filtru potrivit.

 

Adauga un comentariu pentru Cum sa-ti faci o cafea mai sanatoasa 

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Te afli aici: 

Wellness.ro

 

Blog

 

Recomandari

 Cum sa-ti faci o cafea mai sanatoasa
 
Activitatea acestui magazin se desfasoara conform urmatorului Regulament.
Copyright © 1996-2012 Wellness.ro - Magazin online de produse Herbalife .