CAUTA PE BLOG

0742057181
sau
0723508026
Comanda telefonic:
 
 

CAUTA PRODUSE WELLNESS.

INSCRIE-TE LA NEWSLETTER

si fii primul care afla noutatile
 

In categoria: Alimentatie Sanatoasa

Cum faci un sandvis sanatos

 

Cum faci un sandwich sanatosSa spunem ca ai inteles cat de sanatoase sunt cerealele. Ai luat la rand magazinele de paine, ai citit etichetele si ai gasit painea sanatoasa, din 100% cereale integrale. Dar stai… Ce poti manca pe aceasta paine sanatoasa?

Unele persoane chiar nu stiu sa faca un sandvis. Alte persoane ung mai intai painea cu margarina chiar daca vor sa faca un sandvis cu unt de arahide. Datorita gamei ametitoare de produse de pe piata, multi oameni au dezvoltat o pasiune pentru margarina. Exista mai multe tipuri de margarina: cu multe grasimi, cu putine grasimi sau margarina care promite sa “sprijine colesterolul sanatos”. Margarina bogata in grasimi este foarte asemanatoare cu untul, desi contine mai putine grasimi saturate. Atentie insa: o lingura de margarina contine 80 de calorii si 100g contine 700 calorii.

Datorita versiunilor mai usoare a produselor bogate in calorii cum e margarina, poti salva foarte multe calorii – la fel stau lucrurile si in cazul cremei de branza si a maionezei. Ia in considerare acest lucru : daca in mod normal adaugi maioneza la sandvis-ul tau, crema de branza pe covrigi sau margarina pe paine prajita, cand vei lua masa in oras, vei utiliza versiunile bogate in calorii ale acestor produse pentru ca versiunile mai sarace in calorii, de obicei, nu sunt disponibile. Ai putea sa fii mai intelept si sa renunti la obiceiul de a intinde aceste produse pe paine.

Daca iti place sa mananci paine cu ceva dulce – cum ar fi gem, jeleuri, conserve, unt de fructe sau miere – trebuie sa stii ca acestea contin aproximativ 45 de calorii / lingura. Nu te pacali crezand ca gemul de fructe este luat in considerare ca o portie de fructe. Gemurile sunt facute din fructe si ingrediente din fructe cum ar fi siropul de fructe (zahar) sau concentratul de suc de mere. Din punct de vedere nutritional, gemul obisnuit este aproximativ la fel cu cel din diferite fructe.

In cazul in care iti place untul de arahide, incearca migdalele sau fisticul. Da, nucile fac bine inimii, dar alunele nu sunt nuci – se aseamana mai mult cu fasolea. Ca atare, acestea sunt surse bune de proteine. Dar grasinea din arahide nu este nici pe departe la fel de sanatoasa ca grasimea din nucile care cresc in copac. Nucile, migdalele sau fisticul contin jumatate din grasimile saturate ce le contine untul de arahide. Daca nu poti renunta la untul de arahide, incearca sa consumi doar unt de arahide natural.

Daca iti plac cremele de ciocolata cu alune, iti sugerez sa le consumi doar la ocazii speciale. Da, au gust foarte bun dar au mai multe calorii si grasimi saturate chiar si decat untul.

Inca ceva ce ar trebui sa iei in considerare – daca consideri ca painea poate fi consumata numai impreuna cu o crema sau un topping, poate ca nu mananci painea potrivita. Painea delicioasa – proaspata si inmiresmata, calda si pufoasa – este foarte buna si nu necesita nimic in plus.

 

Articole asemanatoare :

Nu toate grasimile sunt rele
Cum sa iti pregatesti un sandwich sanatos
Cat de multa grasime este indicat sa mananci?

Adauga un comentariu pentru Cum faci un sandvis sanatos 

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Te afli aici: 

Wellness.ro

 

Blog

 

Alimentatie Sanatoasa

 Cum faci un sandvis sanatos
 
Activitatea acestui magazin se desfasoara conform urmatorului Regulament.
Copyright © 1996-2012 Wellness.ro - Magazin online de produse Herbalife .