CAUTA PE BLOG

0742057181
sau
0723508026
Comanda telefonic:
 
 

CAUTA PRODUSE WELLNESS.

INSCRIE-TE LA NEWSLETTER

si fii primul care afla noutatile
 

In categoria: Alimentatie Sanatoasa

Cat de multa grasime este indicat sa mananci?

 

Cat de multa grasime este indicat sa mananci?

Mereu exista intrebari la care este destul de greu de raspuns. Spre exemplu: Cata grasime trebuie sa mancam?

Raspunsul, asa cum puteti ghici, este “depinde” sau, un raspuns la fel de vag, “cat mai putina posibil”. Asta este pentru ca recomandarile specifice pentru aportul de grasimi sunt adesea exprimate ca procent de calorii – spre exemplu, “ mai putin de 25 % din caloriile tale ar trebui sa provina din grasimi”.

Pentru majoritatea oamenilor acest lucru nu este util deoarece aceasta afirmatie impune ca acestia sa: a) stie cate calorii ar trebui sa consume; b)  sa imparta numarul de calorii la 25% pentru a afla cate calorii ar trebui sa provina din grasimi, iar apoi sa imparta raspunsul obtinut cu 9 – din moment ce un gram de grasime contine 9 calorii – toate acestea pentru a afla cate grame de grasime ar trebui sa manance intr-o zi.

Poti incerca toate aceste lucruri dar trebuie sa stii ca exista si o cale mai usoara. Decat sa te concentrezi asupra unui obiectiv specific numarand grasimile pe care le consumi zilnic, mai degraba poti urma o dieta saraca in grasimi. Urmand o astfel de dieta, cu siguranta nu vei consuma mai mult de 25 % de calorii din grasimi si nu vei avea nevoie de un calculator. Vezi mai jos cateva recomandari:

  1. Stai departe de alimentele prajite in ulei – cum ar fi cartofii prajiti, chipsurile, carnea prajita, legumele prajite in ulei sau pestele. Eliminand prajelile si mancarurile grase, elimini o cantitate imensa de grasime din dieta zilnica.
  2. Citeste informatiile de pe etichetele cu valorile nutritionale pentru a gasi cereale, biscuiti, paine sau briose cu continut scazut de grasimi.
  3. Incearca sa consumi branza, sosuri, lapte, iaurt, maioneza, smantana sau inghetata cu continut scazut de grasimi.
  4. Mananca des piept de pui, peste, fructe de mare, albus de ou, produse lactate fara grasimi si produse din soia pentru proteine. Acestea contin mult mai putina grasime decat carnatii, carnea de vita sau de porc.
  5. Redu cantitatea de grasime pe care o folosesti gatind. Gateste in supa sau vin in loc de ulei, inlocuieste o parte din grasimile pe care le folosesti la placinte cu iaurt sau sos de mere si condimenteaza mancarurile mai degraba cu ierburi, condimente, lamaie, ceapa, usturoi decat sa le condimentezi cu sosuri grele sau unt.
  6. Cand iei masa in oras, comanda carne, peste sau carne de pui la gratar, fiarta, rotisata sau coapta.
  7. La desert mananca fructe proaspete sau serbet si nu produse de patiserie sau inghetata.
 

Etichete:

Articole asemanatoare :

Cum mananci de sarbatori fara sa te ingrasi
Nu toate grasimile sunt rele
Grasimi bune, grasimi rele – cheia este o dieta echilibrata

Adauga un comentariu pentru Cat de multa grasime este indicat sa mananci? 

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Te afli aici: 

Wellness.ro

 

Blog

 

Alimentatie Sanatoasa

 Cat de multa grasime este indicat sa mananci?
 
Activitatea acestui magazin se desfasoara conform urmatorului Regulament.
Copyright © 1996-2012 Wellness.ro - Magazin online de produse Herbalife .