CAUTA PE BLOG

0742057181
sau
0723508026
Comanda telefonic:
 
 

CAUTA PRODUSE WELLNESS.

INSCRIE-TE LA NEWSLETTER

si fii primul care afla noutatile
 

In categoria: Sfaturi pentru slabire

7 alimente satioase

 

7 alimente satioaseUnul dintre cele mai comune lucruri de care se plang persoanele care sunt la dieta, este faptul ca sunt “infometati tot timpul”. Trebuie sa intelegem ce insemna termenul “infometat”. Foamea se simte in mod normal in stomac. Cand zaharul din sange scade, organismul elibereaza hormoni care stimuleaza stomacul sa se contracte si astfel apar chinurile foamei. Unii oameni confunda foamea cu dorinta de a manca – care este de fapt pofta de mancare si nu foame. Pentru a-i ajuta sa invete care este diferenta, le-am cerut sa astepte sa li se instaleze o senzatie moderata de foame, pentru a recunoaste cu adevarat semnalele corpului care spun ca este timpul sa manance, si apoi sa puna furculita jos, cand se simt comfortabil si nu plini. La sfarsit, indiferent de cum o numesti, daca te simti infometat, o sa fie destul de greu sa respecti programul de slabire. Mai jos veti gasi o lista cu cele mai satioase alimente pe care le puteti manca.

Pestele – una dintre cele mai concentrate surse de proteine. Comparate cu grasimile si carbohidratii, proteinele sunt cu siguranta invingatoare cand vine vorba de satisfacerea foamei. Din moment ce pestele contine mai putine grasimi decat carnea de vita sau de pui, primesti chiar mai multe proteine la o inghititura. Proaspat copt sau fiert, pestele este nemaipomenit dar daca esti presat de timp, nu trece cu vederea conservele de ton sau somon, pestele inghetat sau crevetii.

Fructele de padure – alimentele cu continut ridicat de fibre, au nevoie de timp sa fie digerate. Si, in timp ce toate fructele intregi ofera unele fibre, fructele de padure sunt unele dintre cele mai bogate in proteine. O cana de zmeura are 8 grame de proteine – de 2 ori mai mult decat un mar – si doar 65 de calorii. Boabe congelate sunt disponibile oricand, fiind o alegere inspirata pentru shake-urile de proteine . Deasemenea, le poti taia feliute mici pentru a le adauga peste iaurt sau branza de vaci, la pranz sau gustare.

Broccoli – legumele sunt in partea de sus a listei. Contin calorii goale, fibre si apa. Broccoli este una dintre cele mai bogate legume in proteine. O ceasca de broccoli fiert si taiat, contine 6 grame de fibre care alunga senzatia de foame si doar 50 de calorii.

Fasolea neagra – bogata in fibre, continand deasemenea o cantitate importanta de proteine. Jumatate de ceasca de fasole neagra iti va oferi aproximativ 8 grame de proteine si 8 grame de fibre. Adauga fasole in salate, supe sau paste pentru a le face mai satioase si satisfacatoare.

Quinoa – poti obtine o buna cantitate de fibre din majoritatea cerealelor integrale. Acestea retin mai multa apa decat produsele din cereale uscate, cum ar fi biscuitii sau covrigii, asa ca sunt mai satioase. Quinoa are mai multe proteine decat majoritatea cerealelor – aproximativ 8 grame / ceasca. Si, spre deosebire de orezul alb si cel brun, care necesita perioade mai lungi de gatit, quinoa este gata in aproximativ 15 minute. Incercati-l ca pe un fel de mancare sau ca baza pentru o salata cu legume taiate si pui la gratar.

Iaurt in stil grecesc, degresat. Majoritatea produselor degresate sunt surse bune de proteine, dar iaurtul grecesc degresat este remarcabil. Din moment ce este concentrat, o singura cutie de iart grecesc degresat poate contine aproape de 2 ori mai multe proteine decat cel cu grasimi – si anume aproximativ 15 grame. Incercati-l la desert si va va ajuta sa faceti fata tentatiei de a consuma gustari tarzii.

Supa de legume – saraca in calorii si, din moment ce contine atat de multa apa, este intr-adevar satioasa. Incepand o masa cu o ceasca sau un bol de supa, te vei multumi cu o portie mai mica din felul principal de mancare. O ceasca de supa de legume poate fi o gustare de dupa-amiaza nemaipomenita.

 

Etichete:

Articole asemanatoare :

5 sfaturi pentru o alimentatie mai sanatoasa
Poti sa slabesti daca reduci carbohidratii seara?
7 greseli in dieta: motive pentru care nu slabesti

Adauga un comentariu pentru 7 alimente satioase 

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Te afli aici: 

Wellness.ro

 

Blog

 

Sfaturi pentru slabire

 7 alimente satioase
 
Activitatea acestui magazin se desfasoara conform urmatorului Regulament.
Copyright © 1996-2012 Wellness.ro - Magazin online de produse Herbalife .