CAUTA PE BLOG

0742057181
sau
0723508026
Comanda telefonic:
 
 

CAUTA PRODUSE WELLNESS.

INSCRIE-TE LA NEWSLETTER

si fii primul care afla noutatile
 

In categoria: Forma buna

5 sfaturi pentru a mentine nivelul de energie ridicat intreaga zi

 

5 sfaturi pentru a mentine nivelul de energie ridicat intreaga ziCand te simti plin de energie? La amiaza? Esti mai lent in timpul diminetii dar prinzi energie dupa pranz? Sau esti plin de viata abia dupa ora 17?

Toti avem ritmul nostru natural, asa ca pot spune ca ai asteptari prea mari daca vrei sa ai energie fara limite pe tot parcursul zilei – dar daca preferi sa ai mai multa energie pe parscursul zilei, atunci citeste mai departe. Ce mananci si cand, poate avea o mare influenta asupra energiei tale fizice si psihice.

Nu sari peste mese sau nivelul tau de energie va scadea brusc
Aceasta nu este o stire noua, dar atat de multi oameni sar peste mese dintr-un motiv sau altul incat se merita sa repet. Corpul tau se bazeaza pe o sursa de energie care il pastreaza in stare functionala. Cand ai mese si gustari bine echilibrate, la intervale regulate pe parcursul zilei, iti poti pastra zaharul din sange la un nivel constant.

Atunci cand sari peste mese, zaharul din sange poate scadea brusc, la fel ca si nivelul de energie. Sa te alimentezi corespunzator dimineata este foarte important – pentru ca nu ai mancat din noaptea precedenta, ai nevoie de energia pe care un mic dejun adecvat ti-o poate oferi. Asigura-te ca ai la tine gustari sanatoase pentru amiaza, care sa te ajute sa rezisti pe parcursul perioadei dintre pranz si cina.

Mesele trebuie sa fie “potrivite”
Marimea unei portii conteaza cu adevarat pentru ca mesele care sunt prea mari sau prea mici iti pot afecta nivelul de energie. Daca nu mananci suficient, nu vei avea suficient “combustibil” care sa te alimenteze pana la urmatoarea masa sau gustare. Cand mananci prea mult, corpul tau trebuie sa consume foarte multa energie doar pentru a procesa tot ce ai mancat, lucru care te poate face sa te simti putin cam fara vlaga. Planifica-ti mesele si gustarile astfel incat sa mananci doar suficient cat sa te lase satisfacut – nu plin. Daca vei manca o data la 2-3 ore, nu vei mai avea nevoie de mese imense.

Asigura-te ca mananci suficiente proteine
Proteinele nu ajuta doar la construirea si mentinerea muschilor – fac mesele mult mai satioase si te mentin in alerta din punct de vedere mental. Imi place sa cred ca proteinele te mentin plin de viata. Alimentele bogate in proteine te ajuta sa cresti productia unor anumite substante chimice din creier care te ajuta sa gandesti clar si te mentin concentrat. Si, din moment ce alimentele bogate in proteine sunt satioase, mesele tale vor fi mai satisfacatoare, mentinandu-te plin de energie pe tot parcursul zilei.

Bea apa chiar si atunci cand nu iti este sete
Nu ti-ai conduce masina prin desert fara a verifica in prealabil daca sistemul de racire functioneaza corespunzator, nu-i asa? Ei bine, nici motorul corpului tau nu ar functiona bine daca nu ai pastra “rezervorul” de lichide plin. Pentru a functiona, organismul tau se bazeaza pe fluide adecvate asa ca bea lichide des – iar daca afara este cald, pastreaza o bautura la indemana. Deshidratarea te poate face sa te simti obosit iar abilitatea de a gandi limpede si de a te concentra pot fi afectate deasemenea. Apa, cafeaua, ceaiul sau bauturile pentru sportivi te pot ajuta sa iti indeplinesti nevoile. Adauga putina menta in bautura ta – aroma ei energizanta te va ajuta sa fii mai concentrat.

Echilibraza-ti mesele pentru a avea energie continua
Mesele echilibrare si gustarile furnizeaza energia necesara care te ajuta sa continui zi de zi. Proteinele, carbohidratii si grasimile sunt digerate diferit, asa ca mesele care au un continut echilibrat din aceste elemente nutritive, iti vor oferi mai multa energie. Shake-ul proteic cu fructe iti da energie rapida de la fructe si energie de lunga durata de la pudra proteica si lapte. Pe de alta parte, daca mananci un mic dejun plin de carbohidrati (cum ar fi painea prajita, gem si fructe), totul va fi digerat la aceeasi rata – si destul de repede desemenea. Fara proteine, energia ta scade foarte rapid.

 

Etichete:

Articole asemanatoare :

5 sfaturi despre modul de alimentatie ce reduce stresul
Nu lasa cresterea in greutate de sarbatori sa te ia prin surprindere
Cum respecti angajamentele pentru un nou stil de viata echilibrat

Adauga un comentariu pentru 5 sfaturi pentru a mentine nivelul de energie ridicat intreaga zi 

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Te afli aici: 

Wellness.ro

 

Blog

 

Forma buna

 5 sfaturi pentru a mentine nivelul de energie ridicat intreaga zi
 
Activitatea acestui magazin se desfasoara conform urmatorului Regulament.
Copyright © 1996-2012 Wellness.ro - Magazin online de produse Herbalife .