CAUTA PE BLOG

0742057181
sau
0723508026
Comanda telefonic:
 
 

CAUTA PRODUSE WELLNESS.

INSCRIE-TE LA NEWSLETTER

si fii primul care afla noutatile
 

In categoria: Forma buna

De ce barbatii trebuie sa acorde atentie surplusului de grasimi

 

 De ce barbatii trebuie sa acorde o atentie deosebita surplusului de greutateZicala “Barbatii sunt de pe Marte iar femeile de pe Venus” se pare ca se aplica si cand vine vorba de nutritie. Asa ca, barbati: nu lasati grasimea corporala sa va traga in jos!

In timp ce femeile tind sa se agite cu privire la greutatea lor acordand atentie pana si etichetelor produselor pe care le consuma, barbatii tind sa aiba o atitudine mai relaxata cand vine vorba de dieta lor. Poate e din cauza ca barbatii ard calorii mult mai repede decat femeile si se gandesc ca pot manca orice fara a lua in greutate. Ipoteza persoanelor de sex masculin pare a fi faptul ca, atata timp cat greutatea lor este sub control, nu trebuie sa acorde mare importanta alimentelor pe care le consuma.

Barbati, va rugam sa cititi cu atentie! Greutatea corpului este doar o imagine a intregului tablou al sanatatii. Cat de mult tesut adipos aveti si unde se depune , impreuna cu calitatea generala a dietei voastre contribuie la starea voastra de bine.

Arati destul de subtire, dar in realitate ai prea mult tesut adipos in organism?

Sa spunem ca nu faci exercitii fizice dar greutatea ta este rezonabila. Nu lasa asta sa te pacaleasca – inca ai putea avea prea mult tesut adipos. In timp ce excesul de grasime este o preocupare pentru toata lumea, barbatii sunt mai susceptibili de a avea tesut adipos in exces in jurul mijlocului – lucru mult mai daunator pentru sanatate decat grasimea pe care femeile tind sa o acumuleze pe solduri si coapse.

Cheia este sa iti pastrezi greutatea la o valoare normala – dar trebuie sa faci asta corect. A manca putin functioneaza numai cand calitatea nutritionala a dietei tale este mai presus de medie. Daca mananci mai putin si ai o dieta proasta, vei reduce din calorii dar nu vei beneficia de nutrientii necesari. In schimb, vrei sa obtii cat mai multi nutrienti cu fiecare inghititura, concentrandu-te pe alimente sanatoase – legume, fructe, proteine din carne slaba si cereale integrale.

Ar trebui sa pui accentul pe alimente sanatoase cu efect nemaipomenit asupra inimii. Daca majoritatea carbohidratilor tai provin din chipsuri si racoritoare, orienteaza-te spre alimente ca ovaz, fasole, fructe de padure, prune, broccoli si morcovi – sunt surse excelente de fibre solubile si te vor ajuta la mentinerea nivelului colesterolului sub control. Fructele de mare – sarace in calorii dar bogate in acizi grasi omega-3, buni pentru inima – ar trebui sa fie in meniul tau cat mai des posibil.

Trebuie sa faci din sanatatea ta o prioritate

Unul din cele mai mari obstacole care se pun intre tine si atitudinea fata de sanatatea ta, este timpul – poti fi atat de ocupat incat ar fi mult mai simplu sa sari peste mese sau sa mananci la fast-food. Cand sari peste o masa, de obicei ajungi sa mananci mult mai mult la urmatoarea. Daca nu iti faci timp pentru exercitii fizice, vei depune tesut adipos pe burta iar somnul tau va avea de suferit deasemenea. In acel moment vei incepe sa consumi alimente bogate in zahar si energizante pentru a-ti stimula nivelul de energie – lucru care adauga kilograme in plus, iar ciclul continua.

Daca esti o persoana care sare peste micul dejun, stabileste-ti obiectivul de a avea o masa sanatoasa cateva dimineti pe saptamana. Daca nu ai timp sa stai la masa pentru a lua micul dejun, mananca iaurt si un fruct sau bea un shake de proteine preparat cu lapte cu continut redus de grasimi. Daca ai tendinta de a lua pranzul pe fuga, gandeste-te sa iti pregatesti in avans pranzul pentru cateva zile pe saptamana sau sa pregatesti o masa gatita o data sau de doua ori pe saptamana – iti va oferi mai mult control asupra a ceea ce mananci si asupra cantitatii pe care o mananci.

In cele din urma, incearca sa scrii pe hartie tot ce mananci in cateva zile. E cel mai usor mod de a fi fata-in-fata cu propriile-ti obiceiuri alimentare – pentru mai bine sau mai rau. Nu exista nimic mai eficient ca o privire realista asupra meselor omise, asupra gustarilor sarate sau asupra lipsei severe de fructe si legume, pentru a declansa o revizuire a dietei.

 

Etichete:

Adauga un comentariu pentru De ce barbatii trebuie sa acorde atentie surplusului de grasimi 

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Te afli aici: 

Wellness.ro

 

Blog

 

Forma buna

 De ce barbatii trebuie sa acorde atentie surplusului de grasimi
 
Activitatea acestui magazin se desfasoara conform urmatorului Regulament.
Copyright © 1996-2012 Wellness.ro - Magazin online de produse Herbalife .