CAUTA PE BLOG

0742057181
sau
0723508026
Comanda telefonic:
 
 

CAUTA PRODUSE WELLNESS.

INSCRIE-TE LA NEWSLETTER

si fii primul care afla noutatile
 

In categoria: Recomandari

Top 10 recomandari pentru un 2012 mai sanatos

 

10 recomandari pentru un An Nou mai sanatos

Ceva in legatura cu noul an ne face sa vrem sa stergem totul cu buretele, sa lasam in urma obiceiurile vechi si sa ne bucuram de un nou inceput. Privim in urma la recomandarile pe care am reusit sa le pastram si ne luam angajamentul de a avea o mai mare grija de noi in anul care urmeaza.

Cu totii ar trebui sa fim fani ai recomandarilor – atata timp cat sunt rezonabile. Recomandarile nu iti fac prea mult bine daca sunt abandonate inainte de “Ziua Indragostitilor”. Trebuie sa te concentrezi asupra schimbarilor pe care le poti practica zilnic – exista mai multe sanse sa pastrezi aceste schimbari – si de asemenea, pe cele care oferea cele mai bune rezultate. Deci, iata lista de 10 cele mai bune recomandari pentru un 2012 mai sanatos:

  1. Mananca la micul dejun. Persoanele care mananca la micul dejun isi pot mentine mai usor o greutate sanatoasa. Micul dejun te va ajuta sa iti mentii mintea limpede toata dimineata. Creierul are nevoie de combustibil.
  2. Fa mai multa miscare. Pe langa exercitiile regulate pe care le practici, incearca sa adaugi mai multa activitate unei zile obisnuite. Urca scarile, mergi pe jos, plimba-te cu bicicleta sau deplaseaza-te pana la biroul unui coleg in loc sa ii trimiti un mail.
  3. Nu manca in fata unui televizor. Fie ca este vorba de un computer, televizor sau ecran de cinema, cand mananci in fata lui, nu te concentrezi asupra mancarii – cu siguranta vei manca mai mult decat in mod normal si nu te vei bucura de gustul alimentelor.
  4. Inceteaza sa mananci pe fuga. Asta inseamna ca trebuie sa incetezi sa mananci in masina, pe strada in timp ce faci comisioane sau in timp ce te imbraci, dimineata. Gaseste timp pentru a te aseza, pentru a te concentra asupra mancarii si pentru a o savura.
  5. Ai grija la caloriile din bauturi. Daca nu cumva lichidul reprezinta masa ta, fluidele ar trebui sa contina 0 calorii, pe cat posibil. Incearca sa iei aportul caloric din alimente si nu din bauturi.
  6. Hidrateaza-te. Multe din procesele corpului se bazeaza pe apa, dar multe persoane nu consuma suficienta. Pastreaza apa sau ceai in birou pentru a bea pe tot parcursul zilei.
  7. Include proteine la mesele principale ale zilei. Proteinele inlatura senzatia de foame mult mai repede si mai bine decat grasimile sau carbohidratii. Include proteine la fiecare masa iar ca gustare opteaza pentru iaurt, nuci, cereale bogate in proteine, shake-uri, branza sau ton.
  8. Mananca un fruct sau o leguma la fiecare masa. Fructele si legumele contin foarte multi nutrienti si foarte putine calorii. Pe langa asta, contin foarte multa apa si fibre care te vor face sa te simti satul si nu infometat.
  9. Nu sari peste mese. Saritul peste mese rareori functioneaza ca o masura de control al caloriilor – vei sfarsi prin a manca mult mai mult la urmatoarea masa. Mancand cate putin la intervale scurte de timp, se dovedeste a fi o mai buna strategie.
  10. Ofera-i corpului tau putere. Exercitiile fizice ard calorii, iti mentin starea de spirit si te ajuta sa iti mentii oasele puternice, te ajuta sa depui masa musculara care te face mai puternic si nu in ultimul rand, iti creste metabolismul.
 

Articole asemanatoare :

Cum mananci alimentele potrivite la momentul potrivit
Micul Dejun Sanatos
7 sfaturi cum sa gatesti doar pentru tine

Adauga un comentariu pentru Top 10 recomandari pentru un 2012 mai sanatos 

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Te afli aici: 

Wellness.ro

 

Blog

 

Recomandari

 Top 10 recomandari pentru un 2012 mai sanatos
 
Activitatea acestui magazin se desfasoara conform urmatorului Regulament.
Copyright © 1996-2012 Wellness.ro - Magazin online de produse Herbalife .