CAUTA PE BLOG

0742057181
sau
0723508026
Comanda telefonic:
 
 

CAUTA PRODUSE WELLNESS.

INSCRIE-TE LA NEWSLETTER

si fii primul care afla noutatile
 

In categoria: Alimentatie Sanatoasa

Sapte alimente preferate de copii

 

Sapte alimente preferate de copii

Copiii pot fi mofturosi la mancare, dar iata o lista scurta de alimente nutritive pe care majoritatea copiilor le savureaza.

Orice copil are preferinte alimentare. Sunt alimente care ii plac, care nu ii plac si are perioade in care vrea sa manance acelasi aliment in fiecare zi.

In mod normal, orice parinte ar fi ingrijorat putin de faptul ca nevoile lor nutritionale nu erau indeplinite, dar erau cateva alimente foarte sanatoase pe care erau aproape mereu dispusi sa le manance. Doar am redus importanta partii „sanatoase”, pentru ca odata ce le spui copiilor ca ceva e „sanatos”, e una dintre cele mai rapide si mai sigure cai spre respingere.

In concluzie, aici este o lista cu mancarurile mele de top pentru copii. Sunt atat gustoase, cat si sanatoase.

-Tonul. Multi copiii refuza pestele, dar vor manca salata de ton. Ca toate tipurile de peste, tonul este o minunata sursa de proteine si acizi grasi omega-3 sanatosi. Incearca sa combini tonul la conserva cu avocado pisat in loc de maioneza pentru o salata de ton mai sanatoasa si serveste-o cu biscuiti din grau integral. Copii adora sa faca propriile lor sandvisuri mici cu biscuiti.

-Smoothie-urile. Multi copiii au o insuficienta cand vine vorba de a-si atinge necesarul de calciu si multi nu mananca destule fructe, asa ca smoothie-urile te pot ajuta sa umpli ambele goluri. Se prepara usor si repede si sunt grozave cand te grabesti dimineata. Copiilor le place sa prepare singuri. Daca ai lapte semidegresat, pudra proteica si niste fructe congelate la indemana, copiii tai pot sa continue de acolo.

-Morcovii. Copiii nu se impaca bine cu legumele deseori, dar morcovii cruzi, crocanti si dulci sunt o exceptie. Morcovii sunt bogati in beta caroten pentru a contrinui la sanatatea pielii si a ochilor. Sunt de asemenea o buna sursa de fibre. E placut sa ii mananci simpli sau inmuiati in dressing pentru salata fara grasimi, sos salsa sau guacamole.

-Ovazul. Dureaza doar cateva minute sa prepari niste fulgi de ovaz, care sunt in mod natural bogati in fibre si vitamine B. Incearca sa il faci cu lapte degresat sau de soia in loc de apa, pentru a adauga mai mult calciu si proteine, apoi indulceste-l usor si amesteca niste fructe taiate cum ar fi bananele sau merele.

-Capsunile. Copiii adora capsunile pentru ca au un gust atat de bun, dar sunt de asemenea bogate in vitamina C, potasiu si fibre. Cand cele proaspete nu sunt disponibile, foloseste-le pe cele congelate in smoothie-uri sau amestecate cu iaurt.

-Nucile. In loc de chipsuri, ofera copiilor nuci pentru a le satisface pofta de ceva crocant si sarat. Nucile precum migdalele, alunele de padure sau fisticul asigura grasimi sanatoase, proteine si minerale cum ar fi zincul si magneziul.

-Fasolea. Acestea nu sunt numai o buna sursa de fier, dar si de fibre. Majoritatea copiilor vor manca fasole la conserva asezonate cu putin ketchup, sos barbecue sau salsa. Poti incerca si supa de fasole, sau sa prepari la blender niste humus cu putina sare, lamaie si ulei de masline pentru un sos gustos pentru legume crude.

 

Adauga un comentariu pentru Sapte alimente preferate de copii 

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Te afli aici: 

Wellness.ro

 

Blog

 

Alimentatie Sanatoasa

 Sapte alimente preferate de copii
 
Activitatea acestui magazin se desfasoara conform urmatorului Regulament.
Copyright © 1996-2012 Wellness.ro - Magazin online de produse Herbalife .