CAUTA PE BLOG

0742057181
sau
0723508026
Comanda telefonic:
 
 

CAUTA PRODUSE WELLNESS.

INSCRIE-TE LA NEWSLETTER

si fii primul care afla noutatile
 

In categoria: Sfaturi pentru slabire

7 greseli in dieta: motive pentru care nu slabesti

 

7 greseli in dieteSa recunoastem – a pierde in greutate nu este o sarcina simpla. Daca ar fi fost, cu siguranta am fi vazut mult mai putini oameni luptandu-se sa slabeasca sau sa-si mentina greutatea. Luand mai putine calorii decat consumi intr-o zi suna destul de simplu, dar sa numeri caloriile cu precizie – cele pe care le mananci si cele pe care le arzi – este destul de greu. In varful problemelor numaratului caloriilor se afla multitudinea de diete – cu intentii bune – care fac greseli critice cand vine vorba de elaborarea propriilor planuri de sanatate. Daca ai senzatia ca nu poti slabi, este posibil ca acest lucru sa fie din cauza comiterii a catorva dintre greselile comune in randul persoanelor care tin o dieta:

  1. Sari peste mesele principale ale zilei. Multi oameni cred ca a sari peste o masa este o modalitate mai rapida si mai usoara de a taia din aportul de calorii, dar rareori este o tactica buna. Este dovedit ca daca sari peste o masa principala vei fi exagerat de infometat la urmatoarea, moment in care iti vei spune “abia daca am mancat toata ziua” ca apoi sa mananci prea mult.Dietele de succes presupun sa mananci regulat sau chiar sa iei o gustare intre mese daca intervalul dintre acestea este mai mare de 4 ore.
  2. Aportul de proteine este prea mic. Majoritatea celor care tin dieta stiu ca legumele au cel mai scazut nivel de calorii asa ca incearca sa reziste pe parcursul unei zile consumand numai legume. Dar fara suficiente proteine, senzatia de foame revine imediat – proteinele satisfac senzatia de foame mai mult decat carbohidratii sau grasimile. Asigura-te ca mesele si gustarile sunt bogate in proteine!
  3. Consumi putine alimente ce contin carbohidrati. Exista inca unele diete bazate pe aportul scazut de carbohidrati dar, evitand prea mult alimentele bogate in carbohidrati, eviti si carbohidratii “sanatosi” si anume fructele bogate in antioxidanti si legumele. Ai nevoie de carbohidratii din fructe si legume pentru energia ce o ofera si fibre care amplifica senzatia de satietate.
  4. Nu tii evidenta a ceea ce consumi. Este posibil sa ai un plan general al alimentatiei si poti avea senzatia ca stii foarte bine cat de mult mananci, asa ca nu te deranjezi sa scrii totul pentru a tine evidenta. Dar mai mult ca sigur la un moment dat vei uita sa tii cont de gustarile bonus de pe parcursul zilei, portiile putin mai mari, condimentele si sosurile de care nu tii cont. Scrie tot ce mananci, de fiecare data cand mananci, pentru o mai buna precizie!
  5. O alta greseala majora este sa gandesti ca alimentele bio sau naturale au putine calorii. Nu presupune ca doar pentru ca un produs alimentar este etichetat ca fiind scazut in grasimi sau fara zahar, de exemplu, il poti manca apoi fara griji. Caloriile conteaza la fel pentru toate alimentele si trebuie sa verifici eticheta cu informatiile nutritionale pentru a te asigura ca stii cat din acel produs poti consuma.
  6. Efort si schimbari prea mari pentru a slabi. Daca majoritatea mancarii ce o consumi provine de la un fast-food si devii foarte obosit cand te plimbi pe jos sau urci scarile, inseamna ca ai mult de lucru. Unii oameni se bucura de un mare succes schimbandu-si dintr-o data dieta si modul de viata, dar majoritatea oamenilor simt nevoia de a lua lucrurile pas cu pas. Daca planifici sa iti schimbi complet peste noapte stilul de viata, este posibil sa esuezi. Fa schimbari mici pe care le poti respecta usor – cum ar fi sa adaugi pasi suplimentari zilnic, pe pedometru.
  7. Supraestimezi numarului de calorii pe care le arzi zilnic facand exercitii. Studiile au aratat ca oamenii au tendinta de a supraestima numarul de calorii pe care le ard, cu aproximativ 25 %. In ciuda a ceea ce unii ar putea crede, joggingul in jurul blocului nu va arde caloriile dintr-un sandwish bogat in sosuri sau cartofi prajiti. Va trebui sa joci tenis mai mult de doua ore pentru a scapa de acele calorii.
 

Articole asemanatoare :

Poti sa slabesti daca reduci carbohidratii seara?
Cum sa slabesti – 11 pasi simpli
Cum sa consumi mai multe alimente si sa slabesti?

Adauga un comentariu pentru 7 greseli in dieta: motive pentru care nu slabesti 

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Te afli aici: 

Wellness.ro

 

Blog

 

Sfaturi pentru slabire

 7 greseli in dieta: motive pentru care nu slabesti
 
Activitatea acestui magazin se desfasoara conform urmatorului Regulament.
Copyright © 1996-2012 Wellness.ro - Magazin online de produse Herbalife .