CAUTA PE BLOG

0742057181
sau
0723508026
Comanda telefonic:
 
 

CAUTA PRODUSE WELLNESS.

INSCRIE-TE LA NEWSLETTER

si fii primul care afla noutatile
 

In categoria: Forma buna

5 sfaturi despre modul de alimentatie ce reduce stresul

 

Reducerea stresuluiEvenimentele care produc stresul ocazional – o masina care nu porneste, un frigider care nu ingheata – sunt intamplari ale vietii.
Si cand se intampla lucruri ca acestea trebuie sa gasim tot felul de solutii constructive pentru a combate stresul, dand organismului resursele naturale pentru aparare. Atunci cand stresul devine permanent mereu apar probleme de sanatate.

Raspunsul natural al organismului la stres genereaza o stare de alerta. Daca starea de alerta a organismului devine permanenta este afectat sistemul imunitar, care ne apara de boli.

Pentru a elimina pericolul de imbolnavire este foarte important sa ne bazam pe o dieta bogata in nutrienti, mai ales in perioadele incarcate si cu un grad crescut de stres.

Stresul poate aduce de asemenea, pe langa starea de oboseala si depresie, si un deficit mare de substante, imperios necesare organismului, deoarece in perioadele de stres suntem tentati sa recurgem la alimente semi-preparate bogate in grasimi, sare si zahar, care duc la cresterea in greutate, si automat la un discomfort psihic major, sau recurgem la doze foarte mari de cofeina, care desi pe moment inlatura senzatia de oboseala, ele dauneaza si afecteaza orele de somn necesare pentru un mod de viata cat mai echilibrat.

Invata sa gestionezi nivelul de stres din viata de zi cu zi si ajuta organismul tau sa raspunda eficient in lupta cu acesta prin cateva lucruri simple:Reducerea stresului

– Stabileste mese echilibrate care sa includa carnea slaba, lactate, peste slab, albusuri de ou, soia, legume, iar intre mese opteaza pentru fructe proaspete.

– Desi traversezi o perioada cu un nivel ridicat de stres mananca regulat si nu sari peste mese, deoarece nivelul de energie ar putea fi grav afectat si ar dauna sanatatii.

– O plimbare vioaie sau o ceasca de ceai de plante ar putea fi de mare ajutor pentru inlaturarea stresului, iar pentru gustari puteti alege nuci, soia, migdale sau morcovi.

-Oamenii se simt adesea lipsiti de energie si atunci recurg la cafea, pentru a inlatura starea de oboseala, daca insa cofeina iti afecteaza somnul de noapte, poti opta pentru ceaiuri sau cafea decofeinizata.

– Incerca sa iei mesele intr-un mod cat mai relaxant si placut si rezerva putin timp pentru acest lucru, separat de sursele de stres sau de alte activiatati istovitoare.

 

Articole asemanatoare :

5 sfaturi pentru a mentine nivelul de energie ridicat intreaga zi
Sanatatea inimii: 3 motive pentru care ar trebui sa iubesti exercitiile cardio
4 sfaturi pentru a te pastra sanatos cand calatoresti

Adauga un comentariu pentru 5 sfaturi despre modul de alimentatie ce reduce stresul 

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Te afli aici: 

Wellness.ro

 

Blog

 

Forma buna

 5 sfaturi despre modul de alimentatie ce reduce stresul
 
Activitatea acestui magazin se desfasoara conform urmatorului Regulament.
Copyright © 1996-2012 Wellness.ro - Magazin online de produse Herbalife .