CAUTA PE BLOG

0742057181
sau
0723508026
Comanda telefonic:
 
 

CAUTA PRODUSE WELLNESS.

INSCRIE-TE LA NEWSLETTER

si fii primul care afla noutatile
 

In categoria: Alimentatie Sanatoasa, Forma buna

Cum sa iti pastrezi familia sanatoasa

 

Cum sa iti pastrezi familia sanatoasaObiceiurile nesanatoase pot avea o foarte mare influenta asupra sanatatii noastre generale. Noi, adultii alegem uneori un stil de viata comod, mancam mult si nesanatos,facem putina miscare, suntem stresati, fumam, consumam bauturi alcoolice. Modul de viata sanatos a devenit o provocare. In zilele noastre, orarul incarcat de la munca, presiunea programului scolar, face foarte dificila planificarea sau pregatirea meselor dar si practicarea in mod  regulat a unui sport. Te intrebi tot mai des cum sa iti  pastrezi familia sanatoasa? 
Mesele care sunt consumate in afara casei, tind sa fie mai bogate in calorii, grasimi saturate si ofera mai putini micronutrienti, precum calciul si fibrele, decat mesele preparate acasa. Pe de alta parte, mesele de acasa sunt asociate cu un aport mai mare de fructe, legume si produse lactate, cu mai putine grasimi si calorii.

Gateste alaturi de copii: Alimentatia sanatoasa incepe in bucatarie.

Inspira-ti copii si ofera-le aptitudinea care ii va ajuta pe parcursul vietii si pe care o vor lua cu ei oriunde vor merge. Gatitul este creativ, dezordonat si distractiv. In plus eforturile tale culinare sunt rasplatite cu ceva ( speram) delicios!

Gatitul impreuna cu copii sau cu cei dragi poate avea o influineta pozitiva si de durata asupra noastra. Pe langa crearea amintirilor si a unor legaturi mai puternice, gatitul ii poate ajuta pe copii sa iubeasca alimentele sanatoase, gatite acasa si sa cultive obiceiuri alimentare pe tot parcursul vietii, care vor fi mai benefice pentru sanatatea lor pe masura ce vor creste. Importanta acestui lucru nu ar trebi sa fie trecuta cu vederea. In ultimele decenii, obezitatea si supraponderalitatea in randul copiilor au crescut dramatic la nivel global. Acest lucru este cauzat partial de o alimentatie saraca in nutrienti, alimente/gustari bogate in calorii, si o cantitate insuficienta de fructe, legume, cereale integrale si produse bogate in calciu (lactate).

Implica-ti copii: este timpul sa trasformi mesele gatite acasa intr-o noua traditie!

Gateste alaturi de copii: avantaje multiple

Gatitul acasa si mesele luate impreuna ii ajuta pe copii sa aprecieze alimentele sanatoase. Parintii trebuie sa devina modele demne de urmat prin alegerile lor alimentare, influientand astfel copii sa dezvolte o apreciere similara pentru alimentele sanatoase. Un mediu confortabil si de sustinere a meselor gastite acasa poate ajuta la consolidarea acestor comportamente sanatoase. Copiilor le place sa manance mancarea pregatita de ei.

Atunci cand copiii sunt implicati in alegerea ingredientelor si pregatirea meselor, este mai probabil sa incerce propiile creatii. Copii sunt mai dispusi sa incerce alimente noi. Chiar daca ei decid ca nu le place ceea ce au facut, experienta gatitului va ajuta la dezvoltarea unei atitudini deschise si curioasa catre noi alimente.

Copii au un sentiment de siguranta, realizarea si independenta atunci canf gatesc. Le place sa afirme: ,, Am facut-o singur/singura!” sau ,, Am amestecat sosul!” Cand reusesc sa pregateasca ceva singuri ( oricat de simplu) si sa serveasca familia, se creeaza un sentiment de mandrie si incredere. Ajuta-i cu retete adecvate varstei lor!

Gatitul este un mod genial de a petrece mai mult timp impreuna. Multi copii nu au nevoie de multa convingere pentru a vi se alatura in bucatarie. Foloseste acest timp pentru a te bucura te compania lor si a vorbi cat de delicioasa – si buna – va fi mancarea lor!

Importanta acestui lucru nu ar trebi sa fie trecuta cu vederea. In ultimele decenii, obezitatea si supraponderalitatea in randul copiilor au crescut dramatic la nivel global. Acest lucru este cauzat partial de o alimentatie saraca in nutrienti, alimente/gustari bogate in calorii, si o cantitate insuficienta de fructe, legume, cereale integrale si produse bogate in calciu (lactate).

Mesele care sunt consumate in afara casei, tind sa fie mai bogate in calorii, grasimi saturate si ofera mai putini micronutrienti, precum calciul si fibrele, decat mesele preparate acasa. Pe de alta parte, mesele de acasa sunt asociate cu un aport mai mare de fructe, legume si produse lactate, cu mai putine grasimi si calorii.

Modul in care avem grija de sanatatea noastra il transmitem mai departe copiilor nostri. Intreaga familie se afla pe aceeasi lungime de unda cand vine vorba de dieta sau exercitiu fizic. Este mult mai usor pentru intreaga familie sa se sustina reciproc in angajamentul de a avea o sanatate mai buna.

Lucrurile la care sa va ganditi pentru a incuraja un stil de viata cat mai sanatos pentru intreaga familie:
1. Micul dejun – chiar este cea mai importanta masa a zilei, dar de obicei este sarit. Dimineata poti incerca sa bei un shake Formula 1 facut din lapte, fructe si pudra proteica. Iti va lua doar un minut sa il prepari iar proteinele ce le contine acest amestec, iti vor potoli foamea pana la pranz.

2. Un alt lucru pe care ai putea sa il faci este sa le pregatesti copiilor gustari sanatoase pentru a le potoli foamea pana la cina. Un cos plin cu fructe este la indemana oricui.

3. Este foarte important sa ai la indemana alimente usoare: iaurt, legume, cereale, lapte, fructe pentru momentele in care ti se face foame. Daca ai timp liber in week-end incearca sa prepari alimentele pentru zilele din timpul saptamanii. Poti sa tai legumele inainte de a le gati si le depozitezi in frigider. Poti pregati supa sau musaca, mancaruri pe care sa le pastrezi in frigider pentru acele seri incarcate in care nu iti ramane timp sa gatesti.

4. Incearca sa iti aduni toata familia la masa. Este foarte important. Un studiu arata ca adolescentii care iau masa impreuna cu familia, au o dieta mult mai sanatoasa, au rezultate mult mai bune la scoala si deasemenea este o buna oportunitate de a petrece timpul impreuna pentru a vorbi despre evenimentele petrecute in timpul zilei. Nu trebuie neaparat sa fie vorba de cina. Poate fi la fel de bine, un mic dejun in week-end! Poate fi o noua traditie de familie pe care o puteti incepe.

5. Fa din practicarea sportului o activitate de familie. Fii un examplu pentru copii tai! In loc sa stai sa te uiti la televizor, incurajeaza-i sa faca sport! Faceti impreuna o plimbare dupa cina, plimbati-va cu bicicleta sau organizati o excursie pentru toti membrii familiei.
Distreaza-te cu copii tai si gateste acasa cu pasiune mancare bogata in proteine, incearca retete Herbalife Nutrition. Cumpara aici Cartea Herbalife de Bucate

 

Etichete: , , , , , ,

Adauga un comentariu pentru Cum sa iti pastrezi familia sanatoasa 

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Te afli aici: 

Wellness.ro

 

Blog

 

Alimentatie Sanatoasa

 Cum sa iti pastrezi familia sanatoasa
 
Activitatea acestui magazin se desfasoara conform urmatorului Regulament.
Copyright © 1996-2012 Wellness.ro - Magazin online de produse Herbalife .