CAUTA PE BLOG

0742057181
sau
0723508026
Comanda telefonic:
 
 

CAUTA PRODUSE WELLNESS.

INSCRIE-TE LA NEWSLETTER

si fii primul care afla noutatile
 

In categoria: Alimentatie Sanatoasa, Stil de viata

Tipuri de foame si cauze

 

foame-cauze

Cum scap de foame? Te-ai intrebat vreodata de ce mananci? La fel ca si tine se intreaba si alte persoane. Exista mai multe tipuri de foame si cauze pentru care vrem sa mancam.

Informatiile de mai jos te vor ajuta sa nu mai suferi de foame, vei intelege ca de multe ori senzatia de foame nu este reala. Acest articol te va ajuta sa ai mai mult curaj si mai multa vointa sa te abtii atunci cand apar tenatii de a consuma surplus de calorii. Vezi aici tipuri de foame si cauze care duc la aceasta.

Foamea cauzata de sete

Este bine sa consumi multa apa in cursul unei zile pentru nu a fi tentat de mancare. Se spune ca in vremurile stravechi stramosii nu aveau cu ce sa isi transporte apa si de aceea alegeau atunci cand le era sete sa inlocuiasca apa cu mancarea. Sunt persoane care isi induc nevoia de a manca.

Trebuie sa ai mare grija ce bauturi bei. Evita bauturile carbogazoase si alege sa bei sucuri proaspete din fructe si legume. Bauturile verzi ii fac foarte bine organismului tau. Curata rezidurile.

Este foarte important sa te hidratezi, alege sa consumi minim 2 litri de lichide pe zi. Cand simti ca ai sezatie de foame alege sa bei un pahar de apa. Daca apa simpla nu iti taie pofta de mancare iti recomandam sa incerci sa adaugi produse din plante cu continut redus de calorii: Bautura Concentrata Herbal Aloe Herbalife sau Bautura Instant pe Baza de Plante Herbalife.

Foamea de nutrienti

Nutrientii sunt esentiali pentru organism. Poti alege sa iti faci mixuri de salate. Iti dam cateva exemple de alimente cu apropae zero calorii, dar care iti vor tine de foame si iti vor da energie toata ziua. Analizeza ceea ce mananci in cursul zilei. Poate ca ai deficit de anumite vitamine, minerale, oligoelemente. Poti alege sa iti faci mixuri de salate.

Portocalele – sunt bogate in vitamina C si au doar 47 de calorii per suta de grame

Merele – sunt vestite pentru calitatile lor curative. Au 52 de calorii la suta de grame.

Conopida – reprezinta o sursa de nutrienti de calitate, care iti vor potoli foamea mai repede decat crezi. Contine doar 25 de calorii la suta de grame

Celery (tulpini de telina) – este bogata in vitamina C si contine 42 de calorii la suta de grame.

O varianta deliciosa, sanatoasa si convenabila pentru mic dejun, pranz sau cina este un Shake Formula 1 Herbalife bogat proteine, minerale, vitamine si fibre.

Formula 1 impreuna cu Formula 2 Complex de Multivitamine sunt produse Herbalife care reprezinta hrana performanta creata de ingineri in industria alimentara.

Foame cauzata de stres sau foamea emotionala

Acest tip de foame apare cand esti foarte stresat de o anumita situatie. In prezent sunt foarte multe persoane care mananca in mod excesiv cand sunt stresate si asta duce si la depunerea de mai multe kilograme. Este foarte important sa gasesti un echilibru si sa nu te lasi prada mancarii cand esti stresat. Alege sa consumi alimente sau suplimente bogate in acizi grasi nesaturati omega 3 care ajuta creierul sa functioneze normal, astfel calmeaza starea de foame in perioade tensionate. Mancatul emotional apare la multe persoane. La aflarea unor vesti sunt trairi puternice. Sau in momente in care te simti singur Si cei mai multi stau seara si mananca ciocolata in pat. Este foarte important sa iti dai seama singur de greselile pe care le faci la acest tip de foame si sa remediezi problema cat mai repede. Nu ai nevoie de mancare pentru ati gestiona emotiile. Multe persoane se cufunda in mancare pentru a-si linisti emotiile si tristetea. Daca, totusi nu te poti abtine si vrei sa mananci, alege alimentele bogate in vitamina B6, precum bananele, spanacul, morcovul, capsuni, avocado, struguri, carne de pui sau suplimente precum Activatorul Celular Herbalife . Alege alimente bogate in triptofan – aminoacid care ajuta la secretia hormonului fericirii si a placerii induse: nuci, branza sau carne de pui sau de curcan. 

Foamea data de plictiseala

In urma mai multor studii s-a vazut ca oamenii mananca cand sunt plictisiti. De aceea este foarte bine sa iti gasesti activitati de facut pentru nu a avea timp sa te plictisesti. Bea un pahar cu apa si gandeste-te la ceva util de facut. Apuca-te sa faci ordine si curatenie.

Foamea reala

Este atunci cand organismul tau trebuie sa fie alimentat. Tine cont de ce alimente mananci si sa fie bogate in priteine, fibre si alti nutrienti care sa iti fie de ajutor.

Foamea declansata de televizor si media

Atunci cand stai in pat in fata televizorului sau in fata altui ecran este tentat sa ai un castron cu ceva de rontait. Incearca sa eviti pe cat posibil acest tip de foame pentru nu a avea de suferit pe viitor. Un supliment care iti taie senzatia de foame este Yellow Herbalife.

Dormitul prea putin poate cauza si el stare de foame. Pentru ca organismul sa fie odihnit dormi 8 ore de la 22:00 – 06:00. Este somnul cel mai bun pe care poti sa il ai.

Un sfat foarte important este sa nu mananci cu 2-3 ore inainte de culcare deoarece nu te vei odihni bine avand stomacul plin si a doua zi te vei trezi buimacit si fara vlaga.

Din cauza unui program haotic pe care il ai in timpul unei zile nu reusesti sa iti stabilesti niste mese la ore fixe si din aceea foamea te ia cand nu te astepti si atunci mananci mult.

Nevoia de a manca pleaca de la creier. De asta este bine sa ai tot timpul mintea ocupata.

Pentru a invinge pofta de mancare excesiva, incearca sa incluzi urmatorele alimente in hranirea ta zilnica: ovaz, mere, sparanghel, piept de curcan, spanac, migdale.

Atunci cand esti coplesit de griji alege sa iesi sa faci o plimbare in aer liber in loc sa stai acasa si sa te cufunzi in macare. De preferat alege sa mergi intr-un parc unde sa fii inconjurat de pomii si iarba verde. Culoarea verde din natura te va ajuta sa iti incarci bateriile si sa te umpli de multa energie pozitiva.

Multe persoane simt foame pe timpul zilei sau seara pentru ca dimineata sar peste micul dejun. Fiind cea mai importanta masa din zi, micul dejun trebuie sa fie bogat in vitamine, minerale, fibre si nutrienti care sa iti dea energie intreaga zi.

Un factor care iti da senzatia de foame este mancatul in graba. Este important ca atunci cand mananci sa mesteci mancarea si sa nu te grabesti sa termini repede deoarece este posibil ca informatia ca tu ai mancat sa nu ajunga la creier si peste 1 ora, 2 sa te ia foamea din nou.

La femei senzatia de foame poate fii mai mare in perioada de menstruatie. Daca te numeri prin aceste femei incearca in aceea perioada sa mananci preparate si alimente cat mai usoare. Poti alege sa iti faci sucuri din fructe si iti pregatesti salate.

Odata ce gasesti cauza care iti povoaca foame incearca sa lucrezi cu ea pentru a o depasi. Alege sa ai mese regulate si sanatoase care sa iti de-a energie pe parcursul zilei. Intre mese poti alege sa iei o gustare mica.  Studii stiintifice efectuate de catre biologi si nutritionisti au ajutat mai multe persoane din diferite tari sa gasesaca un echilibru in alimentatie. In tot ceea ce faci este bine sa existe un echilibru. 

In concluzie:

Trebuie sa mananci cand iti este foame dar sa fii constient de cantitatea de mancare pe care o consumi. Este foarte important sa consumi alimente bogate in nutrienti. Tu mananci pentru ca organismul tau are nevoie sa fie hranit. Pentru a avea energie este bine sa consumi alimente bogate in vitamine, fibre, proteine si minerale.

 

Etichete: ,

Adauga un comentariu pentru Tipuri de foame si cauze 

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Te afli aici: 

Wellness.ro

 

Blog

 

Alimentatie Sanatoasa

 Tipuri de foame si cauze
 
Activitatea acestui magazin se desfasoara conform urmatorului Regulament.
Copyright © 1996-2012 Wellness.ro - Magazin online de produse Herbalife .