CAUTA PE BLOG

0742057181
sau
0723508026
Comanda telefonic:
 
 

CAUTA PRODUSE WELLNESS.

INSCRIE-TE LA NEWSLETTER

si fii primul care afla noutatile
 

In categoria: Alimentatie Sanatoasa

Meniuri sarace in calorii, in restaurantele cu specific

 

meniuri-sarace-in-caloriiEste destul de dificil sa iei masa in restaurante cu specific etnic – multe feluri de mancare cu atat de multe ingrediente incat iti este foarte greu sa iti dai seama cate calorii mananci. Unele persoane mananca la restaurant de cateva ori pe saptamana sau mai mult. Daca si tu faci parte din aceasta categorie, de cele mai multe ori acest lucru este suficient pentru a-ti distruge dieta.

Trebuie sa acorzi o deosebita atentie atunci cand alegi ce mananci in restaurantele cu specific pentru ca felurile de mancare sunt mai complicate – asa ca nu este doar mai greu sa alegi ci si sa iti dai seama ce mananci. Este relativ usor sa estimezi cate calorii are o bucata de peste pe gratar sau o portie de legume dar incearca sa estimezi caloriile in mancarurile amestecate – cum ar fi lasagna sau curry verde tailandez – este chiar foarte greu, pentru ca au foarte multe ingrediente.

Ar fi la indemana ca toate restaurantele sa posteze numarul caloriilor pentru fiecare fel de mancare, dar majoritatea nu pun la dispozitie acest serviciu. Lanturile mari de restaurante e posibil sa aiba aceste informatii, dar daca vrei sa mananci mancaruri mai putin cunoscute la restaurantele mai mici, esti pe cont propriu.

Cercetatorii au raportat ca o masa luata intr-un restaurant care iti pune la dispozitie cele mai populare feluri de mancare din restaurantele cu specific mexican, chinez, italian, tailandez, indian, grec, vietnamez sau american contine in medie, peste 1300 de calorii – aproape 2/3 din necesarul zilnic de calorii.

Ramane de vazut daca acest lucru este valabil la nivel mondial, dar sfaturile de mai jos te-ar putea ajuta sa faci alegeri mai bune. Ofera-ti timp sa te familiarizezi cu ofertele populare din restaurantele cu specific, astfel incat sa stii ce ingrediente ar putea contine. Tine minte, controlul portiilor este cheia chiar daca alegi cu intelepciune, pentru ca da, poti manca prea mult dintr-un aliment bun.

Sfaturi pentru a face cele mai bune alegeri in restaurantele etnice

Mancare mexicana:
Spune da pentru: fructe de mare la gratar si carne de pasare, tacos, salate.
Consuma mai putin: chips-uri, quesadilla, carnati, smantana, branza.

Mancare chinezeasca:
Spune da pentru: legume, tofu, fructe de mare, carne de pasare, alimente pregatite la abur sau fierte la foc mic, stridii, fasole neagra, supe, ceai verde.
Consuma mai putin: orez alb, taitei, aperitive prajite sau carne, sos dulce si acru.

Mancare italiana:
Spune da pentru: salate verzi, supe pe baza de bulion, carne si peste la gratar, marinara, vin sau scoici.
Consuma mai putin: carne grasa, branza, paste umplute cu branza, sosuri cremoase.

Mancare japoneza:

Spune da pentru: supa, yakitori (frigarui de pui), sukiyaki (felii suftiri de carne de vita prajite impreuna cu tofu sau legume intr-o cratita cu supa fiarta), sushi, teriyaki (carne marinata la gratar), sashimi (fructe proaspete de mare, ton sau somon, taiate in felii foarte subtiri), otet, , sosuri din soia, ceai verde.
Consuma mai putin: orez alb, katsu (prajeli), tempura (fructe de mare prajite), udon (taitei din faina de grau).

Mancare tailandeza si vietnameza:
Spune da pentru: chifle proaspete, supe, mancaruri pregatite la aburi sau la gratar.
Consuma mai putin: aperitive prajite, curry de nuca de cocos, sosuri de arahide, sosuri dulci.

Mancare indiana:
Spune da pentru: majoritatea mancarurilor cu fasole si linte, tandoori (carne de pui marinata in iaurt si condimente), tikka (pui in sos picant), paneer (branza indiana de casa), sos de iaurt, chutney (amestec de mirodenii, fructe si legume), muraturi, raita (castraveti sau dovleac, amestecat cu iaurt).
Consuma mai putin: aperitive prajite, curry cremos, korma.

Mancare din Orientul Mijlociu:
Spune da pentru: salate, peste la gratar, carne de pasare, humus, baba ghanoush (salata de vinete), dolmas (vinete umplute cu carne).
Consuma mai putin: falafel (chiftelute din naut cu ceapa), spanakopita (placinta cu spanac), baclava.

 

Etichete:

Adauga un comentariu pentru Meniuri sarace in calorii, in restaurantele cu specific 

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Te afli aici: 

Wellness.ro

 

Blog

 

Alimentatie Sanatoasa

 Meniuri sarace in calorii, in restaurantele cu specific
 
Activitatea acestui magazin se desfasoara conform urmatorului Regulament.
Copyright © 1996-2012 Wellness.ro - Magazin online de produse Herbalife .