CAUTA PE BLOG

0742057181
sau
0723508026
Comanda telefonic:
 
 

CAUTA PRODUSE WELLNESS.

INSCRIE-TE LA NEWSLETTER

si fii primul care afla noutatile
 

In categoria: Alimentatie Sanatoasa

Marimea portiei conteaza chiar daca mananci alimente sanatoase

 

Mananci prea multe alimente sanatoase

Uneori te intrebi daca ai putea sa mananci prea mult dintr-un aliment care iti face bine? Aceasta intrebare se pune destul de des, mai ales cand vine vorba de fructe.

In functie de problema care te framanta, raspunsul poate fi da sau nu. Daca esti ingrijorat ca mananci “prea mult zahar” din fructe, atunci as spune ca preocuparea este nejustificata. Da, fructele sunt dulci pentru ca au zahar natural, dar pe langa acesta contin si foarte multe vitamine, minerale, fibre si o serie de fitonutrienti sanatosi, care actioneaza ca antioxidanti. Si probabil nu consumi atat de mult zahar din fructe precum crezi – trebuie sa mananci un sfert dintr-un pepene mare pentru a consuma aproape la fel de mult zahar ca atunci cand bei un pahar de marime medie de bautura racoritoare.

Daca esti ingrijorat ca vei consuma prea mult dintr-o anumita vitamina sau mineral, te poti linisti. Suntem conceputi sa mancam o varietate larga de alimente asa ca atata timp cat dieta ta este echilibrata si include o varietate de alimente integrale, este foarte greu sa consumi prea mult din orice vitamina sau mineral. Nu esti capabil sa mananci suficienta mancare pentru a consuma prea mult dintr-o vitamina sau mineral.

Pe cealalta parte, cand vine vorba de a manca alimente sanatoase, unii oameni se gandesc ca “daca putin e bine, mai mult este si mai bine”. Asa ca, desi este putin probabil sa exagerezi cand vine vorba de nutrienti, poti cu siguranta sa mananci prea multe calorii. Aici raspunsul la intrebare este “Da” – poti sa mananci sanatos, dar in acelasi timp prea mult.

Unele persoane care spun “Nu imi imaginez de ce mananc sanatos, dar in acelasi timp, nu pot sa slabesc” sunt de obicei aceia care se lauda ca au renuntat la chipsurile normale, dar ignora faptul ca inca mananca altceva in plus in fiecare seara.

Exista persoane care iau cantitati imense de calorii din alimente care sunt sanatoase sau sarace in calorii doar pentru simplul fapt ca mancau prea mult din acele alimente. Daca mananci 1 kg de mere  sau 2 kg de pepene rosu afla ca ai consumat 500-600 calorii.

Mancarea sanatoasa pe care o mancam – fructe, legume, cereale integrale, proteine slabe si produse lactate fara grasimi – contine mai putine calorii si in acelasi timp este si mult mai gustoasa decat mancarea mai putin sanatoasa care este plina de grasimi si zahar. Proteinele tin foamea la distanta iar fibrele si apa din plante ne ajuta sa ne simtim satui.

Avem capacitatea de a manca mult mai multe calorii decat putem arde. Marimea portiei conteaza chiar daca mananci alimente sanatoase. Da, pana si fructele te pot ingrasa – daca mananci sfertul acela de pepene rosu, o sa adaugi 350 de calorii la dieta ta. Cerealele fara grasimi sunt sanatoase dar asta nu inseamna ca ar trebui sa mananci un bol urias. Cand vine vorba de calorii, poti, de fapt, sa consumi prea mult dintr-un aliment care iti face bine.

 

Etichete: , ,

Adauga un comentariu pentru Marimea portiei conteaza chiar daca mananci alimente sanatoase 

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Te afli aici: 

Wellness.ro

 

Blog

 

Alimentatie Sanatoasa

 Marimea portiei conteaza chiar daca mananci alimente sanatoase
 
Activitatea acestui magazin se desfasoara conform urmatorului Regulament.
Copyright © 1996-2012 Wellness.ro - Magazin online de produse Herbalife .