CAUTA PE BLOG

0742057181
sau
0723508026
Comanda telefonic:
 
 

CAUTA PRODUSE WELLNESS.

INSCRIE-TE LA NEWSLETTER

si fii primul care afla noutatile
 

In categoria: Forma buna, Sfaturi pentru slabire, Slabire, Sport

Cum te poate ajuta odihna sa eviti stagnarea in programul de slabire

 

Cum te poate ajuta odihna sa eviti stagnarea in programul de slabireIti e din ce in ce mai greu sa pierzi in greutate? Planul tau fitness s-a blocat si simti ca nu iti vei atinge obiectivele? Nu iti fa griji, te vom ajuta. Te putem ajuta sa iti recapeti puterile pentru a vedea rezultate din nou.

Daca vreodata simti ca faci totul conform planului de nutritie dar rezultatele nu par sa reprezinte intocmai munca depusa, atunci am pentru tine un sfat simplu dar eficient. Stagnarea este o problema foarte des intalnita in lumea sportului de performanta dar si atunci cand vine vorba de pierderea in greutate. Exista multe teorii asupra motivului pentru care corpul nostru se blocheaza uneori . Desi este frustrant, trebuie sa gandesti diferit, trebuie sa treci peste, pentru a vedea rezultate din nou. Vei fi surprins cat de usor poate fi.

Tot ce trebuie sa faci este sa iti iei cateva zile libere, pentru a-ti odihni corpul, ca apoi sa vezi rezultate. Trebuie sa incepi sa faci ceva diferit pentru a-ti aduce organismul pe calea cea buna si trebuie sa treci peste acest blocaj. O odihna buna este ingredientul magic de care ai nevoie.

A fi in concordanta cu nivelul de activitate si cu planul de alimentatie este o strategie importanta cand vine vorba de un sport de performanta, pierdere in greutate sau fitness. Cu siguranta ai auzit zicala “ prea mult dintr-un lucru bun poate fi un lucru rau”. In opinia mea, aceasta zicala este in mod special adevarata daca iti extenuezi corpul. Impingandu-ti corpul catre extenuare poate fi un dezastru pentru nivelul fitness la care ai ajuns sau pentru obiectivul tau de a pierde in greutate. Stagnarea poate aparea in orice moment daca nu iti programezi putin timp si pentru relaxare.

Trei motive importante pentru a-ti odihni corpul

1. Evita oboseala
Modul cel mai eficient pentru corpul tau de a se vindeca in mod natural, este odihna. Muschii si articulatiile suprasolicitate nu functioneaza la fel de bine si, din fericire, corpul ne permite sa ne dam seama cand muschii sunt suprasolicitati. Receptorii de durere fac miscarile dureroase iar incheieturile devin sensibile atunci cand exagerezi. Sistemul nervos are nevoie de timp sa se odihneasca, in scopul de a se adapta, pentru a-si reveni in urma antrenamentului.
Intotdeauna asculta-ti corpul si odihneste-te daca esti epuizat.

2. Ciclul natural
Atletii se antreneaza in cicluri pentru un motiv. Momentul poate varia de la atlet la atlet dar factorul comun in antrenamentul oricarui atlet este planificarea zilelor de odihna. Unul din principalele motive pentru care atletii se odihnesc este pentru evitarea oboselii dar odihna ii poate ajuta pe atleti sa evite atat suprasolicitarea cat si leziunile. Multi atleti observa o imbunatatire a performantei generale dupa ce isi iau o pauza de la antrenament.
Un corp bine odihnit are rezultate mai bune decat unul obosit.

3.Entuziasmul
Daca iti supui corpul la acelasi tip de efort zi de zi, te vei complace iar intensitatea exercitiilor fizice o sa scada fara ca tu sa iti dai seama.
Ai vazut vreodata un caine care nu a fost plimbat timp de cateva zile? De indata ce cainele iese din casa e ca si cum ar descoperi o noua lume si este foarte entuziasmat. Ei bine, la fel poate fi si in cazul oamenilor, cand fac exercitii fizice. A-ti lua pauza de la programul tau de exercitii fizice, o zi sau doua, te poate face sa te intorci in sala de sport cu un angajament reinnoit si cu mai mult entuziasm.

Pot exista multi factori care sa aiba impact asupra rezultatelor tale dar extenuarea este foarte usor de reparat, cu o zi sau doua de odihna. Este foarte important sa iti asculti corpul. Suntem diferiti iar corpurile noastre se adapteaza la programul la care il supunem: oferindu-i corpului tau odihna adecvata ii dai putere pentru urmatoarea sedinta de exercitii fizice si astfel esti mai aproape de rezultatele mult dorite.

Ai un singur corp asa ca foloseste-l cu intelepciune

Desi te incurajez sa ii oferi corpului tau cateva zile de odihna de la antrenamentul intens, aceasta nu este o scuza pentru a sta toata ziua pe canapea fara a te misca deloc! O schimbare a rutinei sau incorporarea unor activitati de o intensitate mai scazuta cum ar fi o plimbare sau o ora de inot sunt acceptabile pentru zilele in care te odihnesti.
Este bine sa iti oferi timp pentru a-ti reincarca bateriile.

 

Etichete: ,

Articole asemanatoare :

5 Sfaturi care te vor ajuta sa avansezi de la “in forma” la a arata “foarte bine”
Sfaturi pentru mame: 4 cai de a respecta programul de exercitii fizice
Cum sa mentii greutatea dupa ce ai slabit

Adauga un comentariu pentru Cum te poate ajuta odihna sa eviti stagnarea in programul de slabire 

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Te afli aici: 

Wellness.ro

 

Blog

 

Forma buna

 Cum te poate ajuta odihna sa eviti stagnarea in programul de slabire
 
Activitatea acestui magazin se desfasoara conform urmatorului Regulament.
Copyright © 1996-2012 Wellness.ro - Magazin online de produse Herbalife .