CAUTA PE BLOG

0742057181
sau
0723508026
Comanda telefonic:
 
 

CAUTA PRODUSE WELLNESS.

INSCRIE-TE LA NEWSLETTER

si fii primul care afla noutatile
 

In categoria: Sfaturi pentru slabire

Cum sa slabesc eficient fara perioade de stagnare

 

Slabire-Herbalife

Nu este usor sa slabesti: consecventa in cura de slabire necesita timp, efort si disciplina. Exista multe solutii care sa te ajute sa slabesti constant si te determina sa fii consecvent pentru a slabi. Pe masura ce vezi ca incepi sa dai jos kilograme, nu trebuie sa te relaxezi si sa renunti la stilul de viata activ si la efortul fizic care te-au ajutat sa ajungi aici. Ramai consecvent si considera ca este un bine care il faci propiei tale persoane.

Cum sa fiu consecvent pentru a slabi

Pe langa activitatile zilnice de a merge la serviciu si de a veni acasa, adauga in rutina zilnica, exercitiile fizice si alimentatia corecta.

In urma unor studii s-a vazut ca pentru a avea rezultate de slabire considerabile este bine sa fii determinat si sa slabesti intr-un mod constant fara perioade de stagnare.

Daca slabesti drastic prin infometare si diete extreme rezultatul va fi unul temporar iar kilogramele vor incepe sa se puna la loc. Slabirea rapida nu te va ajuta pe termen lung, de aceea este bine sa mentii schimbarile legate de stilul de viata sanatos si vei vedea in timp ca rezultatele vor fi substantiale.

Cand esti hotarat sa incepi sa slabesti, determinarea este un factor cheie care te va ajuta foarte mult.

Trebuie sa fii ambitios si sa te tii de alegerea pe care ai facut-o, sa nu te lasi ispitit de alimentele care nu te ajuta in perioada de fata.

Obiectivele tale trebuie sa fie foarte bine stabilite. Vei vedea in timp ca eforturile tale au meritat.

Este foarte important cand ajungi la kilogramele dorite sa te mentii si sa ai grija inca o perioada de timp ca alimentatia ta sa fie una corecta.

Urmareste ca alimentatia sanatoasa si exercitiile fizice sa fie parte din viata ta. Este bine sa ai un stil de viata bine pus la punct. Sanatatea este cea mai importanta, de aceea este bine sa o mentii.

Slabirea necesita timp si planificare, dar impactul ei asupra greutatii corporale si asupra sanatatii in general, merita.

Sfaturi care sa te ajuta sa ramai consecvent pentru a slabi

Fa exercitii

Exercitiile fizice te ajuta foarte mult. Fa-ti un program sa faci exercitii fizice de trei patru ori pe saptamana. Te va ajuta foarte mult la mentinerea masei musculare. Se recomanda sa faci alternativ exercitii aerobice si exercitii de efort. Consolidarea pierderii in greutate si intretinerea greutatii necesita un efort fizic consistent. Rutina exercitiilor fizice este importanta atunci cand vrei sa slabesti.

In urma mai multor studii s-a vazut ca oamenii care au slabit se mentin daca aleg sa traiasca sanatos si corect, iar activitatea fizica face parte din rutina lor chiar si dupa ce au slabit.

Cresterea efortului fizic te ajuta la scaderea continua in greutate fara perioade de stagnare.

Acorda corpului aportul de proteine necesar

Scaderea aportului de calorii si in acelasi timp, cresterea moderata a consumului de proteine poate fi o strategie de succes pentru slabire.

Proteina are o valoare mai mare de satietate comparativ cu carbohidratii sau grasimea, ceea ce inseamna ca te vei simti mult mai bine dupa ce consumi proteine de care corpul tau are nevoie

Consumul de proteine te ajuta foarte mult si la reglarea apetitului. Consuma proteine in mod constant, te ajuta la mentinerea masei musculare in timpul slabirii.

Oraganzeaza-ti timpul pentru a avea mese fixe si sanatoase. Ai nevoie zilnic de aproximativ 1,2 grame de proteine per kilogram de greutate corporala, dar nu este cazul sa te stresezi cu controlul consumului de proteine. Regula generala este sa mananci la fiecare masa intre 20-30 grame de proteine, astfel oferi un aport proteic benefic pentru metabolismul tau. Cauta alimente bogate in proteine care te ajuta la slabit.

In urma unor studii sa observat ca persoanele care au slabit se mentin mai usor pentru ca au crescut aportul de proteine si au scazut aportul de glucide si grasimi.

Poate fi usor sa mananci toate proteinele necesare la cina, dar pentru controlul greutatii este mai bine sa le imparti si sa le consumi in portii mici in cursul zilei cand corpul tau este activ.

Un mic dejun bogat in proteine sau gustarile proteice pot include: shakeuri proteice cu lapte de soia sau lapte de migdale, smoothie-uri imbogatite cu seminte rasnite de susan sau seminte de canepa, fulgi de ovaz cu nuci sau unt de arahide, oua, iaurt grecesc, caju, branza de capra sau humus pe paine.

Consuma alimente bogate in fibre

Pe langa proteine, fibrele pot contribui, de asemenea la senzatia de satietate.

Alege sa consumi alimente bogate in fibre. Verdeata, fructele, legumele, cerealele integrale iti vor oferi aportul zilnic de fibre recomandat pentru a te simti satul si satisfacut dupa ce ai luat masa.

Mesele bogate in fibre pot creste satietatea si scade nivelul de foame dupa masa.

Unele cercetari sugereaza o crestere de 14 grame pe zi a consumului de fibre insotita de scaderea aportului de calorii cu 10 % pentru a contribui la eforturile de scadere in greutate.

Planificarea meselor cu alimente naturale bogate in proteine si fibre iti asigura aportul necesar de substante nutritive pentru a te simti plin dupa ce ai mancat si te ajuta la reglarea apetitului.

Planifica sa iti mananci mancarea in prima parte a zilei.

Slabirea depinde nu doar de cata mancare mananci, mai depinde si de cand o mananci. Slabirea constanta depinde de consecventa cu care iti consumi alimentele in timpul zilei.

Este bine sa mananci dimineata si in timpul zilei iar seara sa iei o mica gustare. Nu este bine sa nu mananci nimic toata ziua invocand ca nu ti-a fost foame si sa te pui la somn cu stomacul plin pentru ca nu se digera mancarea si nu te vei odihni cum trebuie. S-a observat ca cei care mananca mai mult in prima parte a zilei decat seara slabesc mai usor decat cei care mananca putin de dimineata si mai mult in partea a doua a zilei chiar daca cele 2 grupuri de oameni consuma si ard pe parcursul zilei acelasi numar de calorii si se odihnesc la fel.

Asa cum trebuie sa ai grija de cantitatea de alimente pe care o consumi, fii atent si la ce alimente consumi pentru a avea un echilibru in greutate. Pierderea in greutatea poate fii sustinuta prin consumul de alimente in timpul zilei si nu in timpul serii inainte de a te odihni.

Cu ce te ajuta sa fii consecvent penru a slabi?

Slabirea necesita timp, efort si disciplina. Daca ai intrat intr-o perioada de platou si ai stagnat, este necesar sa faci schimbari suplimentare ca sa slabesti mai departe.

Distribuirea corecta a consumului de proteine pe parcursul zilei poate oferi sprijin pentru mentinerea masei musculare si pierderea de grasimi in timpul slabirii. In cele din urma, consumul de alimente in timpul zilei te ajuta la scaderea in greutate. Pentru a evita senzatia de foame consuma mai multe fibre si bea apa.

Dupa ce ai slabit nu trebuie sa te culci pe o ureche. Ca si o concluzie atunci cand vei terimina de tinut dieta, trebuie sa te mentii 3-4 luni ca sa aiba timp si corpul tau sa se obisnuiasca cu schimbarea. Mergi pe acelasi program si dupa ce ai ajuns la rezultatele dorite. Este bine ca alimentatia corecta si exercitiile fizice sa faca parte din viata ta.

Poti cere sfaturi despre slabire unui consultant Herbalife.

 

Adauga un comentariu pentru Cum sa slabesc eficient fara perioade de stagnare 

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Te afli aici: 

Wellness.ro

 

Blog

 

Sfaturi pentru slabire

 Cum sa slabesc eficient fara perioade de stagnare
 
Activitatea acestui magazin se desfasoara conform urmatorului Regulament.
Copyright © 1996-2012 Wellness.ro - Magazin online de produse Herbalife .