CAUTA PE BLOG

0742057181
sau
0723508026
Comanda telefonic:
 
 

CAUTA PRODUSE WELLNESS.

INSCRIE-TE LA NEWSLETTER

si fii primul care afla noutatile
 

In categoria: Alimentatie Sanatoasa

Cum sa mananci mai putin crescand aportul de proteine

 

mic-dejun-bogat-in-proteine
Un alt motiv de a manca proteine la micul dejun: proteinele intarzie senzatia de foame pastrand senzatia de satisfactie dupa masa, mai mult timp.

Daca esti la curent cu ultimele sfaturi cu privire la diete, probabil poti enumera cateva motive pentru care proteinele sunt atat de importante. Sunt necesare, desigur, pentru a construi si mentine masa musculara si sunt cunoscute pentru faptul ca te mentin satul mult mai mult timp decat grasimile sau carbohidratii; motiv pentru care sugeram oamenilor sa consume surse bogate de proteine la fiecare masa sau gustare.

Ideea este simpla: carbohidratii nu inlatura senzatia de foame pentru mult timp, pe cand mesele bogate in proteine te pot ajuta sa controlezi senzatia de foame de la o masa la alta. Un studiu recent sugereaza ca un mic dejun bogat in proteine nu te ajuta numai sa iti controlezi foamea pana la urmatoarea masa dar reduce si nevoia de a lua gustari nesanatoase.

Fetele au fost rugate sa faca urmatoarele: intr-o saptamana sa sara peste micul dejun in fiecare zi, o saptamana sa aiba micul dejun bogat in proteine (zilnic cate aproximativ 35 grame de proteine) si o saptamana sa aiba micul dejun cu un continut scazut de proteine, (zilnic aproximativ 13 grame de proteine). Cercetatorii au vrut sa afle in ce masura le poate afecta apetitul micul dejun sau lipsa acestuia, nivelul foamei intre mese, poftele si gustarile.

Pentru a masura toate aceste lucruri, fetele au completat chestionare in legatura cu nivelul foamei si senzatia de satietate de pe parcursul zilei si li s-a scanat creierul chiar inainte de fiecare cina. Scanarile le-au permis cercetatorilor sa vada cum anumite zone ale creierului , in special cele responsabile de pofte, au raspuns cand fetelor li s-au aratat poze cu mancaruri ademenitoare. Dupa toate acestea, fetele au putut pleca acasa cu un cos plin de bunatati (snacsuri, bomboane, inghetata, fructe, pizza, macaroane si branza ) si li s-a spus ca pot manca atat cat doresc pe parcursul acelei seri.

Micul dejun bogat in proteine a avut mai multe avantaje fata de micul dejun cu un continut scazut de proteine. In primul rand, fetele au zis ca micul dejun bogat in proteine a fost mai consistent. Dar pe perioada saptamanii in care au mancat produse cu un continut bogat de proteine, activitatea creierului lor a fost diferita; de asemenea s-a inregistrat o mai mica activitate in regiunea creierului responsabila cu poftele alimentare, iar fetele au mancat mai putine produse bogate in grasimi sau zahar, dupa cina.

Vrei sa cresti aportul de proteine la micul dejun?

Urmatoarele idei de mic dejun iti vor oferi in jur de 25 de grame de proteine:

– Un shake proteic cu lapte degresat. O portie de lapte iti ofera aproximativ 10 grame de proteine. Poti ajusta cantitatea de pudra proteica din shake pentru a adauga mai multe proteine.

– O portie de branza de vaca, fara grasimi, cu fructe, si un pumn de migdale.

– O omleta preparata din 2 oua intregi sau 4 albusuri, multe legume si verdeata, si 30 de grame de mozzarella cu un continut scazut de grasimi.

– Ovaz copt, in lapte degresat amestecat cu pudra proteica si unt de migdale.

– Crema de branza fara grasimi pe paine din cereale integrale si 90 de grame de somon afumat.

Desigur, acesta este un studiu recent iar concluziile nu sunt concrete dar exista un suport foarte bun in literatura stintifica, care intareste afirmatia ca aportul de proteine, in circumstantele potrivite, produce senzatia de satietate.

 

Etichete:

Articole asemanatoare :

9 alimente de consumat in fiecare zi
O nutritie mai buna in fiecare masa
Ce sa pui in salata pentru dieta de slabit

Adauga un comentariu pentru Cum sa mananci mai putin crescand aportul de proteine 

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Te afli aici: 

Wellness.ro

 

Blog

 

Alimentatie Sanatoasa

 Cum sa mananci mai putin crescand aportul de proteine
 
Activitatea acestui magazin se desfasoara conform urmatorului Regulament.
Copyright © 1996-2012 Wellness.ro - Magazin online de produse Herbalife .