CAUTA PE BLOG

0742057181
sau
0723508026
Comanda telefonic:
 
 

CAUTA PRODUSE WELLNESS.

INSCRIE-TE LA NEWSLETTER

si fii primul care afla noutatile
 

In categoria: Forma buna

Cum sa ai un posterior frumos si cum sa eviti exercitiile plictisitoare

 

cum-sa-ai-un-fund-frumos-cum-sa-eviti-exercitiile-plictisitoareVrei sa ai un posterior frumos? Daca simti nevoia unui impuls permite-mi sa te ajut.

Te-ai plictisit sa tot repeti aceleasi exercitii fizice? Sau cauti de fiecare data sa iti faci exercitiile mai interesante? Daca raspunsul tau este da, continua sa citesti pentru ca iti voi impartasi cinci moduri in care poti face un exercitiu fizic eficient sa devina si interesant.

Este important ca exercitiile fizice de rutina sa fie si distractive pentru ca altfel vei cauta scuze sa nu le mai practici. Este important sa te mentii motivat pentru a nu renunta.

Daca nu iti place un anumit exercitiu fizic, cauta o alternativa care sa lucreze aceeasi muschi. Nu iti fa griji daca simti ca nu poti adapta un anumit exercitiu. A deveni creativ te poate ajuta sa iti mentii scopul si te va impiedica sa ai acel sentiment neplacut de “Trebuie sa o iau de la capat”.

Iti doresti un posterior perfect?

Trebuie sa iti soliciti muschiul gluteal pentru a obtine un fund cu aspect natural, ridicat. Exista un exercitiu care se practica inca de inainte ca eu sau tu sa ne nastem. Sunt atat de multe dovezi ale eficientei unei fandari – doar pentru ca este un exercitiu old-school, nu inseamna ca este depasit. Fandarile lucreaza eficient toti muschii din partea inferioara a corpului – mai ales pe cei din partea din spate.

Exercitiile combinate au multe beneficii asa ca poti incerca sa tii gantere usoare in timp ce faci fandari pentru a-ti tonifia bratele.

Definitia fandarii: A face un pas mare inainte, lateral, oblic sau inapoi, indoind unul dintre picioare de la genunchi si tinand celalalt picior perfect intins, cu toata talpa pe pamant, astfel incat centrul de greutate al corpului sa se afle pe directia deplasarii efectuate.

Cinci fandari eficiente pentru un posterior frumos:

1.Fandare simpla, cu pas inapoi:
Stai drept, cu picioarele departate la nivelul umerilor. Apoi pune mainile pe solduri si fa o fandare inapoi cu piciorul drept. Indoaie genunchiul atat cat este confortabil. Asigura-te ca ai spatele drept si ca genunchiul stang nu trece mai departe de degetul de la picior. Stai in aceasta pozitie timp de 3 secunde apoi ridica-te.

2.Fandare simpla, cu pas inainte:
Urmeaza instructiunile pentru fandarea cu pas inapoi dar fa pasul spre inainte. Un pas inainte pentru pozitia de fandare necesita concentrare suplimentara. Pastreaza-ti miscarile lente si controlate si, ca inainte, incearca sa mentii aceasta pozitie pentru 3 secunde inainte de a te intoarce la pozitia initiala.

3.Fandare continua, prin alunecare
Prin o fandare continua, pur si simplu treci de la pozitia de fandare cu pas inainte, fara a pune piciorul jos, in mijloc. Aceasta miscare va solicita echilibrul si coordonarea facandu-ti muschii sa lucreze mai mult.

4.Fandare laterala
Cuvantul “lateral” inseamna “in parti”; fandarea laterala lucreaza muschii coapsei precum si fesierii.
Stai cu picioarele apropiate si pune mainile pe solduri. Fa un pas mare la dreapta cu piciorul drept si pastreaza piciorul stang pe podea. Piciorul drept va ramane intins pe masura ce tu iti indoi genunchiul stang astfel incat coapsa dreapta este paralela cu podeaua.
Regulile pentru o fandare normala se aplica si aici: Pastreaza spatele drept, pieptul inainte si genunchiul in spatele degetului. Mentine pozitia timp de 3 secunde si apoi poti reveni incet la pozitia initiala.

5.Fandare in toate directiile
Acest exercitiu este o provocare si pentru muschiul cel mai important, si anume creierul. Vom combina miscarile 1-4.
Efectueaza cate o fandare din fiecare stil, incepand cu piciorul drept apoi cu piciorul stang. Daca faci o fandare spre inainte, ridica bratele in fata. Daca faci o fandare inapoi ridica bratele deasupra capului. La fandarile in lateral, ridica bratele lateral.

Creierul, bratele si partea de jos a corpului ar trebui sa fie epuizate dupa ce ai terminat aceste seturi de fandari a cate 10 exercitii.

Pentru a reusi, cu orice plan de fitness, trebuie sa iti mentii mintea si corpul antrenate. Miscarile complexe te vor mentine interesat si vor preveni plictiseala de a face mereu aceleasi miscari. Diferite miscari vor antrena diferiti muschi, in mod diferit, lucru care poate grabi procesul pentru a obtine rezultate.

Asculta-ti corpul si distreaza-te in timp ce faci exercitii fizice!

 

Etichete:

Adauga un comentariu pentru Cum sa ai un posterior frumos si cum sa eviti exercitiile plictisitoare 

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Te afli aici: 

Wellness.ro

 

Blog

 

Forma buna

 Cum sa ai un posterior frumos si cum sa eviti exercitiile plictisitoare
 
Activitatea acestui magazin se desfasoara conform urmatorului Regulament.
Copyright © 1996-2012 Wellness.ro - Magazin online de produse Herbalife .