CAUTA PE BLOG

0742057181
sau
0723508026
Comanda telefonic:
 
 

CAUTA PRODUSE WELLNESS.

INSCRIE-TE LA NEWSLETTER

si fii primul care afla noutatile
 

In categoria: Recomandari

Cum mananci alimentele potrivite la momentul potrivit

 

Cum mananci alimentele potrivite la momentul potrivitSunt atat de multe recomandari despre alimentatia corecta incat ajungem sa credem ca este mai usor sa vorbim despre ele decat sa le punem in aplicare. A manca corect nu inseamna doar sa alegi alimentele potrivite, ci si a manca alimentele potrivite la momentul potrivit. Pentru a-ti hrani corpul in mod corespunzator iti oferim cateva sfaturi care te pot ajuta sa mananci “corect” la momentul potrivit.

Mananca imediat dupa exercitii fizice. Dupa un antrenament solicitant, corpul tau se poate simti slabit si fara putere. Cel mai bun moment sa mananci este dupa 30-45 de minute dupa ce ai terminat exercitiile fizice. Muschii tai au nevoie de carbohidrati sanatosi (fructe, legume sau cereale integrale) si o doza de proteine care sa ajute muschii sa se refaca dar care sa actioneze si ca antioxidant impotriva radicalilor liberi rezultati in urma efortului depus. Shake-ul nutritiv Formula 1 Herbalife este o optiune sanatoasa, rapida si usor de pregatit.

Mananca corect dupa ce te trezesti. Nu trebuie sa mananci imediat dupa ce ai deschis ochii dar este important sa mananci dimineata. Oamenii care sar peste micul dejun, de obicei compenseaza caloriile in primele ore ale dimineatii sau la pranz, sau se bazeaza pe cofeina si dulciuri pentru a avea putere in primele ore ale zilei. Un mic dejun usor (un bol cu cereale cu putina pudra proteica sau un bol cu fructe de padure si o bucata de branza) poate fi urmat dupa cateva ore de un fruct si un pumn de nuci, sau poti incerca un shake proteic cu lapte si fructe (Shake-ul Formula 1 este o optiune ideala pentru micul dejun).

Mananca corect cand vine vorba de grasimi. Avem nevoie de cantitati mici de grasimi in dieta dar majoritatea dintre noi mananca mult prea multe grasimi. Unele grasimi – ca cele din peste, nuci, masline si avocado – sunt mult mai sanatoase decat altele.
Citeste etichetele pentru a limita aportul de grasimi saturate si nesaturate, care pot ridica nivelul colesterolului. Grasimile sanatoase adauga aroma asa ca este foarte bine daca adaugi avocado sau nuci la salata ta sau o lingurita de ulei de masline la legumele fierte in aburi.

Mananca corect inainte de a face exercitii fizice. Mananca in functie de durata si intensitatea exercitiilor fizice. Trebuie sa mananci inainte de a depune efort, mai ales daca faci exercitii fizice dimineata. Daca nu ai foarte mult timp la dispozitie pentru a manca, alege mancaruri usor de digerat ca supele sau iaurtul. Daca ai mai mult timp la dispozitie inainte de antrenament, mananca carbohidrati sanatosi – paine din cereale integrale, orez brun, paste, fructe si legume, pentru a te mentine puternic.

Mananca corect cand iesi in oras. Mancam foarte des in oras, asa ca, a manca in oras nu mai reprezinta o ocazie atat de speciala pe cat obisnuia sa fie. Nu te mai rasfata cand iesi in oras. Daca incerci sa reduci din calorii, imparte antreul cu un prieten si comanda suplimentar o salata. Cere dressingul si sosurile separat pentru a controla cat de mult mananci.

Mananca corect inainte de a merge la cumparaturi. Daca faci cumparaturi cand ai stomacul gol, te vei simti ca un copil intr-un magazin de dulciuri – toate vor arata foarte bine pentru tine. Mananca un baton proteic, un fruct si un pumn de alune din soia inainte de a iesi pe usa si vei fi mai putin tentat. Incearca sa organizezi mesele din timp, sa faci o lista – si sa o respecti.

Mananca corect din gradina. Fructele si legumele sunt cele mai sanatoase alimente dar de cele mai multe ori le consumam pe aceleasi zi de zi. Du-te la piata pentru a gasi noi sortimente de legume si fructe pe care sa le adaugi in meniu. Astfel vei reusi sa consumi alimente mai proaspete cu un continut mai ridicat de nutrienti.

Mananca corect seara. Unele persoane mananca majoritatea caloriilor zilnice in timpul orelor dintre cina si ora de culcare. Cei care mananca usor sau sar peste mese in timpul zilei doar pentru a manca noaptea, nu furnizeaza creierului si muschilor suficient combustibil pentru activitatile de zi cu zi. Organizeaza-ti mesele din timpul zilei si mananca usor seara. Daca gustarile de dupa cina nu sunt sanatoase, incearca budinci pre-portionate si batoane cu fructe inghetate, un pumn de nuci,  o ceasca de ceai. Spala-te pe dinti imediat dupa masa, pentru a te descuraja sa mai mananci.

 

Etichete: ,

Adauga un comentariu pentru Cum mananci alimentele potrivite la momentul potrivit 

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Te afli aici: 

Wellness.ro

 

Blog

 

Recomandari

 Cum mananci alimentele potrivite la momentul potrivit
 
Activitatea acestui magazin se desfasoara conform urmatorului Regulament.
Copyright © 1996-2012 Wellness.ro - Magazin online de produse Herbalife .