CAUTA PE BLOG

0742057181
sau
0723508026
Comanda telefonic:
 
 

CAUTA PRODUSE WELLNESS.

INSCRIE-TE LA NEWSLETTER

si fii primul care afla noutatile
 

In categoria: Alimentatie Sanatoasa

Reteta pentru a manca prea mult

 

Reteta pentru a manca prea multLumanari, muzica si persoana iubita, acestea pot fi ingrediente perfecte care te duc catre supraalimentare. Indicii subtile din jurul tau pot afecta cantitatea de alimente pe care o mananci.

Persoanele cu experienta care tin dieta cunosc o multime de trucuri care ii ajuta sa controleze cat de mult mananca. Dincolo de strategiile obisnuite – mancatul sanatos, exercitiile fizice sau tinerea unui jurnal alimentar – acestia folosesc tactici subtile pentru mentinerea portiei de mancare la dimensiuni reduse. Ei folosesc farfurii mai mici sau pahare inalte pentru a crea iluzia ca beau mai mult sau mananca mai mult decat in realitate. Aceste persoane nu pastreaza alimentele tentante la vedere. Ceea ce ei nu constientizeaza este faptul ca existe si alte influente ale mediului, mai putin evidente, care le pot da peste cap dieta.

Cand stai la masa, se intampla mai multe lucruri decat faptul ca interactionezi cu alimentele din farfurie. De fapt, primesti foarte multi stimuli de la mediul inconjurator – de la ceea ce tu ai putea-o numi atmosfera, stare de spirit sau “vibe” – stimuli care pot avea un imact real asupra a cat de mult mananci.

A manca singur vs. a manca cu mai multe persoane. Majoritatea oamenilor mananca mai putin cand sunt singuri dacat atunci cand sunt in prezenta altor persoane. Cu cat mai multe persoane sunt la masa, cu atat mai are este probabilitatea de a manca mai mult. Daca mananci in compania unei singure persoane, este probabil sa mananci cu o treime mai mult decat in mod normal. Daca esti in compania unui grup de 7 sau mai multe persoane, vei manca cu aproximativ 75% mai mult decat daca ai fi fost singur la masa. Unul dintre motive este faptul ca mesele in compania altora dureaza mai mult decat cele consumate singur. Deci, – atata timp cat in jurul tau exista mancare, cu siguranta o sa stai mai mult la masa, continuand sa mananci.

Sentimentele pentru cei cu care mananci. Daca persoana cu care mananci te face sa te simti inconfortabil – sa spunem ca ai un interviu in timpul pranzului – probabil vei manca cu mult mai putin decat ai fi mancat in compania celui mai apropiat prieten. Nu numai ca mancam mai mult daca suntem in compania unor prieteni dar tindem sa le schimbam si lor obiceiurile alimentare. Daca esti in preajma unor prieteni care mananca mult, foarte probabil, in scurt timp, le vei urma exemplul.

Starea de spirit influentata de lumina. Aceasta este dificila deoarece starea de spirit poate lucra atat in favoarea ta cat si impotriva. Pe de o parte, daca mananci intr-o camera luminoasa, esti mai constient de ceea ce mananci ceea ce ar putea sugera faptul ca luminile stralucitoare te pot ajuta sa mananci mai putin. Lumina stralucitoare dar aspra poate fi neplacuta pentru ca te poate influenta sa mananci mai repede. A manca mai repede nu inseamna ca mananci mai putin. Cand mananci mai repede, stomacul tau nu are sansa de a-i transmite creierului tau ca este plin iar asta poate conduce la supraalimentare. Pe cealalta parte, cand lumina este calda, ai tendinta de a te simti mai relaxat, ceea ce inseamna ca vei sta mai mult la masa si vei manca mai mult.

Muzica pentru urechile… si stomacul tau. Asa cum lumina stralucitoare poate accelera ritmul in care mananci, studiile arata ca acelasi efect il are si muzica rapida si cu volumul mai tare. Cu toate acestea, jazzul soft nu este bun pentru tine pentru ca desi nu vei manca mai repede, masa ta va dura mult mai mult. Daca esti acasa, asta ar putea insemna o noua portie de mancare iar daca iei masa in oras, acest tip de muzica ar putea conduce la desert sau o alta bautura. Orice muzica – de fapt orice mediu zgomotos – tinde sa incurajeze supraalimentarea.

Culoarea camerei in care mananci poate afecta cantitatea de mancare pe care o consumi. S-a demonstrat ca efectul culorilor luminoase este acela de a te face sa mananci mai mult si mai repede. Asta sugereaza ca tonurile moi te pot incetini. Ceea ce nu e un lucru rau decat daca te fac sa lenevesti putin mai mult la masa.

 

Adauga un comentariu pentru Reteta pentru a manca prea mult 

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Te afli aici: 

Wellness.ro

 

Blog

 

Alimentatie Sanatoasa

 Reteta pentru a manca prea mult
 
Activitatea acestui magazin se desfasoara conform urmatorului Regulament.
Copyright © 1996-2012 Wellness.ro - Magazin online de produse Herbalife .