CAUTA PE BLOG

0742057181
sau
0723508026
Comanda telefonic:
 
 

CAUTA PRODUSE WELLNESS.

INSCRIE-TE LA NEWSLETTER

si fii primul care afla noutatile
 

In categoria: Alimentatie Sanatoasa

Obiceiuri alimentare care par mai sanatoase decat sunt

 
Obiceiuri alimentare care par mai sanatoase decat suntMulte persoane stiu rutina pentru alimentatia sanatoasa – pastreaza cantitatea de grasimi la un nivel mic, consuma multe fructe si legume, fac ca majoritatea cerealelor consumate sa fie integrale si se concentreaza pe proteine sarace in grasimi.
Dar majoritatea dintre ei au adoptat anumite obiceiuri alimentare, crezand ca sunt cu adevarat sanatoase.
Aceste obiceiuri in alimentatie suna ca si cum ar fi sanatoase – dar se dovedesc a fi cu totul altfel cand sunt puse in aplicare. Sunt obiceiurile tale alimentare atat de sanatoase precum crezi ca sunt?
Treci peste micul dejun crezand ca iti va economisi calorii? Exista multi oameni care cred ca a ocoli micul dejun este un obicei sanatos – si ca se asigura un mai bun control al caloriilor. Exista atat de multe motive pentru a manca ceva dimineata. In primul rand, studiile au aratat ca persoanele care au obiceiul de a lua micul dejun au mai multe sanse sa isi tina greutatea sub control.
Un mic dejun bine planificat contine alimente pe care nu le consumam prea des in restul zilei – ca cerealele bogate in fibre si produsele lactate bogate in calciu. Daca nu poti lua o masa completa dimineata, asigura-ti cel putin niste proteine consumand iaurt.
Eviti sa pastrezi mancare in casa pentru ca ti-e frica sa nu o mananci? A nu tine mancare prin preajma are sens doar daca depozitezi de obicei ceea ce nu ar trebui sa mananci. Dar un congelator, un frigider si o camara bine aprovizionate pot fi cel mai bun aliat al tau cand vine vorba de a te alimenta corect.
Cand ai alimente ca legume si creveti in congelator, fasole si cereale integrale in camara si fructe, salata verde si produse lactate cu putine grasimi in frigider, nu pierzi niciodata o masa sau o gustare sanatoasa. A nu tine alimente in casa poate avea efecte nedorite – cand apare foamea, poti ajunge sa consumi primul lucru pe care poti pune mana la minimarketul sau fast-foodul de la colt.
Faci cumparaturi numai la magazinele naturiste? Este o capcana des intalnita. Multi oameni cred ca orice cumpara de la magazinul naturist este bun pentru ei – dar nu e asa.
Sunt multe produse ce contin o cantitate mare de glucoza sau grasimi care stau la panda pe rafturi si gustari „sanatoase” care pot contine multe calorii. Sunt oare chipsurile de cartofi sau sucurile organice facute cu indulcitori „naturali” cu adevarat mai bune pentru tine decat cele obisnuite?
Nu lasa aureola sanatosului sa te pacaleasca. Cel mai bine este sa consumi produse cat mai putin procesate – indiferent unde faci cumparaturi.
Eviti gustarile? Multe persoane cred ca gustarile sunt un obicei prost. Pentru unii, probabil ca este – pentru ca obiceiurile lor la acest capitol se refera cel mai des la chipsuri, bauturi carbogazoase, fursecuri si inghetata. Dar gustarile sanatoase, bine planuite au anumite scopuri.
Cand mananci frecvent in timpul zilei, eviti sa devii foarte infometat la orele mesei – si eviti riscul de a manca prea mult cand te asezi la masa. In plus, cand mananci mai des, e usor sa incluzi alimente mai sanatoase in alimentatia de pe parcursul zilei.
Cand te gandesti la gustari, gandeste-te la fructe, un pumn de nuci, un baton proteic, niste branza cu putine grasimi si biscuiti din cereale integrale sau legume crude inmuiate in humus.
 

Adauga un comentariu pentru Obiceiuri alimentare care par mai sanatoase decat sunt 

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Te afli aici: 

Wellness.ro

 

Blog

 

Alimentatie Sanatoasa

 Obiceiuri alimentare care par mai sanatoase decat sunt
 
Activitatea acestui magazin se desfasoara conform urmatorului Regulament.
Copyright © 1996-2012 Wellness.ro - Magazin online de produse Herbalife .